PDA

View Full Version : Nieuwe Gitaar



Evil-Payasos
19 april 2007, 16:42
Hey allemaal!,

Ik ben nieuw op dit forum (1e post)

En ik was van plan om een nieuwe gitaar te gaan kopen.. Ik speel voornamelijk metal, maar zo af en toe vind ik jazz ook heerlijk. Daarom heb ik mijn ibanezje wat opgeknapt met Jazz en Jeff Beck buckers van Seymour.

Maar voor metal zocht ik een scheur machine, hij moet rond de 700/800 euro kosten. Ik had al wat rond gekeken en mijn oog was op deze schoonheid gevallen:

http://cgi.ebay.de/ESP-Horizon-Ltd-MH-400-trans-blue-Quilt-EMG-81-85-MH400_W0QQitemZ120110520126QQihZ002QQcategoryZ1144 63QQrdZ1QQcmdZViewItem

Wat een prachtig ding vind ik het toch...

Maar goed, ik heb hulp nodig, want ik krijg er slapeloze-nachten van!

Groetjes

a darker shade of grey
19 april 2007, 16:50
Uitstekende keuze voor metal uiteraard! Het kan alleen wel goedkopr...

Evil-Payasos
19 april 2007, 17:11
Klopt,

Ik gaf alleen deze link voor de mooie plaatjes, maar ik kan hem voor 700 euro krijgen in een andere winkel, en dat vind ik hem wel waard.

Alleen die floyd staat me niet aan, want het is zown licensed floyd Rose... maar ook daar heb ik niet veel ervaring mee...

Groet

a darker shade of grey
19 april 2007, 17:30
Klopt, 700 euro was ook het goedkoopste wat ik ben tegengekomen.

Die Floyd-licensed zou ik niet zo over inzitten, een echte floyd krijg je toch nietvoor dat geld. Je hebt die gitaar trouwes ook met vaste brug. Maar de tremolo zal wel gewoon van goeie kwaliteit zijn, anders laat je hem ff fatsoenlijk afstellen, of koop je zelf een floyd (hoewel die krengen los erg prijzig zijn).

edit: nog 1 ding: ga in godsnaam niet wakker liggn van de keuze voor een gitaar. Gitaar spelen is je hobby, denk eraan :p

Malle Eppie
19 april 2007, 18:55
Excellent! Met een ESP/LTD gaat metal spelen bijna vanzelf!!

Als er een reversed neck op zat had ik 'm gekocht!

Evil-Payasos
19 april 2007, 20:14
Of zijn er ,in jullie ogen, nog betere gitaren out there voor het hardere werk?

happynjitram
19 april 2007, 21:11
Die zullen er altijd blijven. Maar het gaat uiteindelijk om je eigen smaak. Probeer wat gitaren, het gaat namelijk niet alleen om de looks. Zelf ben ik wel een grote fan van ESP maar het gaat om jou smaak ;)

idno
20 april 2007, 12:36
heb ik mijn ibanezje wat opgeknapt met Jazz en Jeff Beck buckers van Seymour.


ff oftopic: hoe doen die duncans het in basswood?

Arjan Ltd
20 april 2007, 12:41
hey evil payasos, je heb een pm!

Evil-Payasos
20 april 2007, 14:32
Hey Arjan,

ik ben nieuw!, en ik heb geen idee wat het is, en hoe ik het kan lezen...iemand die me kan helpen?!:P :hippie:

En ik heb een SA ibanezje, het hout is maghonie, en ze brullen!!helemaal top die duncans

Hendriks
20 april 2007, 14:34
gebruiker cp dan naar inbox