PDA

View Full Version : EZ drummer/Fruity loops/HELP!



Dribbel_
17 april 2007, 23:55
Hoi, ik heb het na een tijdje voor elkaar gekregen om ez drummer te kunnen importeren in fruity loops studio.
Nu werkt het programma goed. Maar zou iemand een kleine korte beschrijving kunnen geven hoe ik moet beginnen.
Ik heb de drums in guitar pro staan dus volgorde en alles is het probleem niet heb geen vaste samples nodig, alleen dat ik kan programmeren welk deel van het drumstel wanneer word aangeslagen.
http://xs114.xs.to/xs114/07162/ezdrummer.JPG
Dit is het screenshot wat ik nu heb, boven ezdrummer moet ik dus eigenlijk 9 stukjes onder elkaar hebben voor elk appart deel van het drumstel (bass, toms,bekkens, ride, crash)
Hoe krijg ik dit voor elkaar dat lukt me maar niet, ik heb wel al door dat je met f5 bij playlist dan dat stukje van 2 maten kan aangeven hoevaak deze herhaald moet worden, dat is allemaal duidelijk.
Maar dus alleen hoe ik de volgorde van die apparte componenten kan instellen :chicken:

Alvast heel erg bedankt!

Mugenjou Poject
26 april 2007, 22:32
rechter muisknop op het EZ drummer kanaal in je step sequencer en kies dan piano roll ;).

Dribbel_
1 mei 2007, 00:21
rechter muisknop op het EZ drummer kanaal in je step sequencer en kies dan piano roll ;).


Jep klopt het is me al gelukt :P toch bedankt
topic kan ook dicht dus