PDA

View Full Version : Nieuwe Gitaar :)



MichaelSS
17 april 2007, 08:02
Hoi,

Heb een Ibanez JS100 gekocht.

http://www.chrisguitars.com/iban-js100-red-dimar.jpg

Vanavond maak ik wel wat echte foto's.

a darker shade of grey
17 april 2007, 08:05
VET VET VET VET!!!!
Ben zeer benieuwd hoe ie speelt! Komt er ook een review?

Maar natuurlijk ontzettend veel proficiat! Ik vind dat ontzettend mooie gitaren!

cardinal
17 april 2007, 22:24
Michael SS, hmmmmmm....:sssh:

Tankman
17 april 2007, 22:48
Mooi ding...echt waar....Alleen koop ik nooit meer (bewust) een gitaar met een floyd rose-achtige bridge.....verschrikkelijk zijn ze...

Dribbel_
17 april 2007, 23:09
Whoei :cooler:
Vette gitaar man, weet zeker dat je er veel plezier aan zult hebben, heb zelf de js1000 en die speelt ook echt super, zijn echt lekkere gitaren :9

Tankman
17 april 2007, 23:16
Dribbel...het is een Ibanez....Die spelen allemaal super...Zelfs het allergoedkoopste kutmodel speelt nog lekker...

The_Darkness
17 april 2007, 23:16
Zeer strakke gitaar

Zelf speel ik op een js 1200 en ik vind die edge trem die erop zit erg goed werken. Maar van de js100 serie heb ik wel eens gehoord dat die trem niet erg stabiel is? kan je daar misschien wat meer over vertellen want ik heb geen ervaring met de js100 serie.

Dribbel_
17 april 2007, 23:20
Dribbel...het is een Ibanez....Die spelen allemaal super...Zelfs het allergoedkoopste kutmodel speelt nog lekker...

Hmm ik heb ongeveer het allergoedkoopste kutmodel als kutbeginnersgitaar gehad en die speelde toch echt kut :) :satisfie: :chicken:

MichaelSS
18 april 2007, 11:46
Hier nog wat foto's.

http://members.home.nl/gscheper/ibanez/ibanez1.jpg
http://members.home.nl/gscheper/ibanez/ibanez2.jpg
http://members.home.nl/gscheper/ibanez/ibanez3.jpg

Wel met 1 snaar minder...

rickert
18 april 2007, 11:57
Heb je gauw voor elkaar:p. Gaaf gitaarke! Ik zou alleen op een gegeven moment wel de pickups vervangen, zo te zien zijn het dezelfde als in mijn AXS32 zaten, en er is voor niet al te veel geld een hoop beters te verkrijgen!

rocker_71
18 april 2007, 11:58
zitten er Dimarzio's in? en is ie echt zo plat als men zegt?

anibal
18 april 2007, 12:05
Proficiat !

ziet er prachtig uit.

MichaelSS
18 april 2007, 12:19
zitten er Dimarzio's in? en is ie echt zo plat als men zegt?

volgens mij zitten er gewone ibanez elementen in. Maar hij is echt.. echt plat.

Hendriks
18 april 2007, 12:56
Volgens mij staat hij al wel weer op MP

dunnoaname
18 april 2007, 12:58
Die polepieces zien er vaag uit.. Wat is dat voor iets?

Enne, brute tuin hamburger.

rocker_71
18 april 2007, 13:01
Volgens mij staat hij al wel weer op MP

Ja verd*md, inclusief tuin hamburger :???:

MichaelSS
18 april 2007, 13:14
die krijg je erbij als je hem koopt .. :)

Nee geintje, ik had hem gekocht van een vriend. Achteraf wil ik toch gaan sparen voor een epiphone Les Paul als die ik eerst had.

Vandaar de verkoop.

rocker_71
18 april 2007, 13:42
Da's wel heeeel snel.

Dit is toch geen verkapte advertentie toch, want die heersen nogal de laatste tijd. :stop:

MichaelSS
18 april 2007, 13:44
tja,

Ach epiphone vind ik erg fijn. Heb deze in een opwelling gekocht eigenlijk.

steph
18 april 2007, 15:38
Net zoals Joe zelf, houdt ik meer van traditionele gitaren :confused:
http://i15.photobucket.com/albums/a351/stephan52/7.jpg

Geen ibanez te zien toch?
Maar het is wel een superstrakke gitaar, een maat van mij heeft de JS1000, een blauwe, en dat ding is echt te gek!

a darker shade of grey
18 april 2007, 15:45
dus..........je post superblij je nieuwe geweldige aanwinst, met foto's en de hele mikmak, en voordat het topic goed en wel zn tweede pagina bereikt verkoop je hem...

no offense, maar daar snap ik echt niks van....

Kim Wilson
18 april 2007, 15:46
dus..........je post superblij je nieuwe geweldige aanwinst, met foto's en de hele mikmak, en voordat het topic goed en wel zn tweede pagina bereikt verkoop je hem...

no offense, maar daar snap ik echt niks van....
Binnen 30 uur na opening van het topic. Typisch idd...

-Blizzard_Lizzard-
18 april 2007, 16:01
Maar het is wel een superstrakke gitaar, een maat van mij heeft de JS1000, een blauwe, en dat ding is echt te gek!

Maatjes door dik en dun :hippie:

MichaelSS
18 april 2007, 16:04
Binnen 30 uur na opening van het topic. Typisch idd...

ik vind dat niet typisch.. Heb jij nooit gehad dat een gitaar naar aanschaf niet bij je past?? Nou ik heb dat bij deze gitaar heel snel. Het geluid past niet bij me wat voor anderen waarschijnlijk geweldig is.

Kim Wilson
18 april 2007, 16:09
Ik vind dat wel typisch. Als je dat zo snel merkt, had je dat wellicht ook tijdens het testen op kunnen merken.

En je zegt dat je hem van een vriend gekocht hebt. Heb je die gitaar dan nog nooit eerder gezien?

Ik blijf het nog steeds typisch vinden. Maar het is jouw gitaar, je moet doen wat je zelf wilt. :)

-Blizzard_Lizzard-
18 april 2007, 16:11
ik vind dat niet typisch.. Heb jij nooit gehad dat een gitaar naar aanschaf niet bij je past?? Nou ik heb dat bij deze gitaar heel snel. Het geluid past niet bij me wat voor anderen waarschijnlijk geweldig is.

Ja, ik heb dat ook gehad. Bij een Jackson, niet het geluid/bespeelbaarheid die ik wenste. Daarna een Gibson LP en die was perfect naar mn smaak. Ik wil helemaal niet zeggen dat die ''beter'' klinkt of speelt, maar daar ligt mn voorkeur gewoon. Het klinkt natuurlijk wel ''anders''. Zo is er voor elk potje een deksel.

Damius
18 april 2007, 16:20
ik vind dat niet typisch.. Heb jij nooit gehad dat een gitaar naar aanschaf niet bij je past?? Nou ik heb dat bij deze gitaar heel snel. Het geluid past niet bij me wat voor anderen waarschijnlijk geweldig is.

Ooit gehoord van orienteren voordat je een aankoop doet? Of ehh, niet teveel door verkopers laten opjutten? :roll:

-Blizzard_Lizzard-
18 april 2007, 16:28
Ooit gehoord van orienteren voordat je een aankoop doet? Of ehh, niet teveel door verkopers laten opjutten? :roll:

Ik denk dat Kim dat voorzichzelf wel weet hoor :)

Sterker nog; iedereen heeft weleens crap gitaren gehad of aangeschaft. De ruimte in een muziekzaak kan ook bepalend zijn voor de klankkleur + het hangt van je bui af. Een gitaar heb je wat dat betreft zo gekocht. Spijt achteraf komt zovaak voor, gelukkig maar. Dan weet je op den duur echt wat het wel en in ieder geval niet voor je is... :)

Luke-wannabe
18 april 2007, 16:31
:o Het Orpheo syndroom :D:D

Damius
18 april 2007, 16:32
Ik denk dat Kim dat voorzichzelf wel weet hoor :)

Sterker nog; iedereen heeft weleens crap gitaren gehad of aangeschaft. De ruimte in een muziekzaak kan ook bepalend zijn voor de klankkleur + het hangt van je bui af. Een gitaar heb je wat dat betreft zo gekocht. Spijt achteraf komt zovaak voor, gelukkig maar. Dan weet je op den duur echt wat het wel en in ieder geval niet voor je is... :)

Vriend, ik quotte Kim niet, maar mr. SS. ;) Daar komt bij dat die gitaar niet zomaar een aankoop is, maar een aankoop van ruim 800 euro?

-Blizzard_Lizzard-
18 april 2007, 16:37
Vriend, ik quotte Kim niet, maar mr. SS. ;) Daar komt bij dat die gitaar niet zomaar een aankoop is, maar een aankoop van ruim 800 euro?

Klopt, sorry ik kwam er ook pas later achter dat het Kim niet was.

800 euro is wel aan de dure kant, maar misschien daardoor ook meteen een stevig leerpunt.

MichaelSS
18 april 2007, 17:07
Gelukkig heb ik hem niet gekocht voor 800 euro. En als je dat uit de advertentie haalt bedoel ik daar de nieuwprijs mee.

Ahja ik wil me eigen geld weer krijgen en dan vind ik alles best.

guitardude
18 april 2007, 17:15
Gelukkig heb ik hem niet gekocht voor 800 euro. En als je dat uit de advertentie haalt bedoel ik daar de nieuwprijs mee.

Ahja ik wil me eigen geld weer krijgen en dan vind ik alles best.
350 :o
Dat is wel een mooie prijs. Jammer dat je in Drenthe woont, anders had ik het wel geweten :)

Rormo
18 april 2007, 17:17
:o Het Orpheo syndroom :D:D

Idd. Wtf. Sorry maar je spoort echt niet als je een gitaar koopt en 30 uur later alweer op marktplaats zet. Tenzij je handelaar bent en denkt winst te kunnen maken. Maar als binnen 1 dag de gitaar van 'super vet' naar 'niet mijn ding' gaat dan heb je gewoon niet goed getest of je heet Orpheo.

MichaelSS
18 april 2007, 17:18
350 :o
Dat is wel een mooie prijs. Jammer dat je in Drenthe woont, anders had ik het wel geweten :)

Als je zelf het risico wilt nemen pak ik hem goed in met kranten en plastic zakken :chicken:

guitardude
18 april 2007, 17:20
Als je zelf het risico wilt nemen pak ik hem goed in met kranten en plastic zakken :chicken:
Ik prefereer uitproberen voordat ik een gitaar koop ;)

a darker shade of grey
19 april 2007, 10:37
Ik prefereer uitproberen voordat ik een gitaar koop ;)

Haha! Dit is wel een hele subtiele dis!

Maar dit topic begint inmiddels nergens meer toe te leiden.....slotje?

almarvk
19 april 2007, 10:51
Inderdaad, om nog meer gezeik om niets te voorkomen.

Vragen? -> PM!