PDA

View Full Version : Randall



B.F.T.
17 april 2007, 01:23
Yo people ik wou et eens hebben over Randall amps

Te gekke hi gain bakken en relatief goedkoop heb de RG-75 combo al gehad redde et net niet op het podium maar met een RH-100 top rop je de meeste buizen bakken er wel uit qua vet geluid en volume. Ik had dit niet verwacht zeker aangezien de prijzen wat je er aan een kwijt bent... Wou hier over wel wat feedback en ervaringen van andere mensen..............

Rude Perception
17 april 2007, 06:56
rg-75 die het niet op het podium redde?
Ik heb hem ergens gebruikt (wel kleine zaal) en het viel me juist op dat dat ding loeihard ging.

a darker shade of grey
17 april 2007, 08:07
Solid State is ook maar solid state....

Squier4ever
17 april 2007, 13:01
Solid State is ook maar solid state....

maar die dingen gaan alsnog loei en loeihard....

Swan
17 april 2007, 13:37
met een RH-100 top rop je de meeste buizen bakken er wel uit qua vet geluid en volume.

rop? rompeprop?

a darker shade of grey
17 april 2007, 17:09
maar die dingen gaan alsnog loei en loeihard....

das niet mijn lunt ; )

edit: punt*

AART
17 april 2007, 17:40
Yo people ik wou et eens hebben over Randall amps

Te gekke hi gain bakken en relatief goedkoop heb de RG-75 combo al gehad redde et net niet op het podium maar met een RH-100 top rop je de meeste buizen bakken er wel uit qua vet geluid en volume. Ik had dit niet verwacht zeker aangezien de prijzen wat je er aan een kwijt bent... Wou hier over wel wat feedback en ervaringen van andere mensen..............

Leestekens en interpunctie zouden de tekst misschien leesbaar en begrijpelijk maken...

Ik krijg er nu hoofdpijn van eer ik het snap.

artnaz
17 april 2007, 18:36
Leestekens en interpunctie zouden de tekst misschien leesbaar en begrijpelijk maken...

Ik krijg er nu hoofdpijn van eer ik het snap.+1..........

Dirk_Hendrik
17 april 2007, 18:42
Leestekens en interpunctie zouden de tekst misschien leesbaar en begrijpelijk maken...

Ik krijg er nu hoofdpijn van eer ik het snap.

Hier nog één. Alléén is de wereld te klein als de mod-politie het in z'n hoofd haalt om het aan te passen.

Maar ontopic,
Ik kan er niets aan toevoegen. Ik heb van m'n leven nog nooit over een Randall gespeeld.