PDA

View Full Version : hallo



apenmens
16 april 2007, 22:42
hey ik ben luc

ik speel nu ongeveer 2 a 3 jaar gitaar eerst tijdje akoestische gitaar maar sind 2 jaar ook elektrisch.
ik zit nu bijna een jaar op elektrische gitaar les en wou gewoon effe kijken of ik wat van deze forums kon opsteken.
accorden vind ik over het algemeen makkelijk. riffs en solo's heb ik het moeilijker mee, beheers al wel redelijk de blues trap

greetz luc

lifespan
16 april 2007, 22:44
Hallo Luc, welkom op Gitaarnet. Dat je de bluestrap beheerst is een flinke stap in de goede richting op weg naar solo's en riff's. Enne, wat voor gear heb je??

groet en veel plezier en zo op dit fantastische forum,
Pep

apenmens
16 april 2007, 22:47
ik heb een ibanez gio en een marshal versterker 15 watt hoop dat je weet wat ik bedoel

lifespan
16 april 2007, 22:51
Yep, gaat al de goede kant op, echter Marshall heeft diverse 15-Watters, is dit er een uit de MGFX reeks of zo? enne, nog effecten of zo??

Pep

apenmens
16 april 2007, 22:56
het is een MG marshall en heb ook een foot switch een behringer ultra distortion ub100 weet niet of het je iets zegt

lifespan
17 april 2007, 08:15
Bekend spul, heb zelf Marschool MG100DFX gehad, is met digitale effecten en zo, deze serie is beslist "value-for-money", Behringer is ook lekker geodkoop, genereren echter wel vaak veel ruis, maar om te beginnen is dit prima gear!

greetz,
Pep
:rockon: