PDA

View Full Version : Build a Guitar - Webring



Gitaarbouwer
16 april 2007, 21:19
Hoi,

Hij is klaar, de Build a Guitar - Webring :cheerup:

Wie een informatieve (niet-commerciele) website heeft over gitaarbouwen, kan zich aanmelden voor deze webring. Deelname aan de webring levert je veel extra bezoekers op je website op!!! Het enige wat je moet doen is jezelf aanmelden via http://www.buildaguitar.eu/webring/ringmaker.php en de code die je toegezonden krijgt, op je website plaatsen. Nadat de "ringmaster" (ik in dit geval) gecontroleerd heeft dat het webring-logo inderdaad op je website staat, dan zet ik hier een vinkje en ben je actief lid van de webring. Dan kunnen de bezoekers binnenstromen!!!
De webring bevindt zich nog in beta-fase, hetgeen betekent dat er misschien nog ergens een foutje kan optreden of iets zal wijzigen, hoewel daar op dit moment geen aanleiding toe is. Wil je een voorbeeld zien, klik dan even op mijn signature hieronder, daar staat het webring-logo onderaan mijn website. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en natuurlijk of jullie meedoen!!!

Groet,
Marko

gw_guitars
16 april 2007, 22:04
Hoi,

Ik heb mij aangemeld en heb het logo op de index pagina staan.
Mooi logo trouwens.
Of de bezoekers nu bij mij gaan binnenstromen is nog maar af te wachten. :satisfie:
Ik hoop dat ik niets fout gedaan heb (anders hoor ik het wel van je)
Ik blijf het maar herhalen: ik vind het een FANTASTISCH idee!


Groetjes Gerard

gw_guitars
16 april 2007, 22:12
Wat ik vergeten was te zeggen is dat ik nu met een verslag bezig ben over het bouwen.
Dit staat onder Mijn derde zelfbouw (http://home.wanadoo.nl/g-schmitz/third_homemade/third_homemade_ned.htm)
Als het goed is kun je gewoon op de link klikken

Groetjes Gerard

Gitaarbouwer
16 april 2007, 22:15
Gefeliciteerd & bedankt, je bent de eerste :) :)

Ik heb 'm meteen geactiveerd, dus je staat nu als "actief" in de webring. Daar heb je ook een mail van ontvangen als het goed is.
Mijn eerste probleem diende zich meteen aan: ik zie het logo op jouw site niet staan, omdat de webserver zich hier bij mij thuis bevindt, en ik hier niet intern kan internetten, zeg maar.... Ik zal voortaan dus elke controle op de pc van de buren moeten uitvoeren :( :( (tenzij ik daar een oplossing voor vind).

Zie jij zelf het logo eigenlijk wel staan?

Javaca
16 april 2007, 22:17
Op verzoek van Marko is hier een tijdelijke sticky van gemaakt.

Gitaarbouwer
16 april 2007, 22:17
Bedankt Jan!

gw_guitars
16 april 2007, 22:20
JIJ bedankt! :rockon:
Je zal er best wel wat werk aan gehad hebben!
Ik heb na het e-mailtje meteen op het logo geklikt en werd meteen naar jouw site doorgestuurd.
Bij klikken op list zag ik de "lijst" van alle site's (twee in dit geval) dus volgens mij werkt het.

Groetjes Gerard

Gitaarbouwer
16 april 2007, 22:39
Bij klikken op list zag ik de "lijst" van alle site's (twee in dit geval) dus volgens mij werkt het.

Groetjes Gerard

Okee, prima.

superfly
17 april 2007, 14:18
Marko
Ik geloof dat het gelukt is. Sjiek logo hoor !
Bedankt voor alweer een gewaardeerd initiatief !
Vr Gr Wim