PDA

View Full Version : Alweer een Orpheo-geear topic



Luke-wannabe
16 april 2007, 00:12
moah, ik snap t wel als je iets anders dan n tele wil voor echt lekker rocken. ik heb daar m'n sg voor...
Heb je een SG??

DarknessAwaits
16 april 2007, 00:25
:nervous:

je hoeft maar even niet op te letten...

Orpheo
16 april 2007, 00:51
Heb je een SG??

ja

1234567890

Luke-wannabe
16 april 2007, 00:57
Ok lijp 123456789

Orpheo
16 april 2007, 01:04
Ok lijp 123456789

ghehe

de parker zou ik gebruiken als kannibaliseer-middel voor de warmoth, maar de brug is onbruikbaar. ik heb echt peanuts voor dat ding betaald, en ik had niks aan dat ding zo, dus geruild voor een sg special met hummies. ja, gibson, ja, in t rood, nee, niet bijbetalen. de sg kost nieuw evenveel als dat de parker mij heeft gekost.

ik denk, ik leg 't effe uit :P

Johannes
16 april 2007, 01:11
Er komt een dag dat je elke dag een gitaar koopt. Dezelfde dag dat ik een gitaarwinkeltje naast jouw huis begin :D

Orpheo
16 april 2007, 01:16
Er komt een dag dat je elke dag een gitaar koopt. Dezelfde dag dat ik een gitaarwinkeltje naast jouw huis begin :D

ghehe denk t niet hoor ;) de gitaren die in mijn sig staan, die moeten er nog komen, en dan is t over.













:seriousf: en dat geloof ik zelf?

iwamoto
16 april 2007, 02:18
man o man orph. volgens mij heb je pas genoeg als...als je ze allemaal hebt, net als pokemon :D

ot: een mooie ibanez RG is goed voor hard en rustig...JA OOK VOOR FCKING RUSTIG!!! (oei, zo zeg ik het niet rustig) maargoed, iedereen denkt dat ibanez alleen voor metal is, en ik merk heel duidelijk als ik jazz speel, dat mijn RG ook lief kan zijn :)

tijs12
16 april 2007, 07:24
:d Ja als je nu nog eens had gelezen heb ik me bedacht

Maar 80 Euro zou ik toch wel wat te weinig vinden

jimihattricks
16 april 2007, 09:21
ghehe denk t niet hoor ;) de gitaren die in mijn sig staan, die moeten er nog komen, en dan is t over.

daar over gesproken, wat is die alpine slut die in je sig staat.. een soort alpenhoertje ofzo..? :satisfie:

iwamoto
16 april 2007, 09:54
daar over gesproken, wat is die alpine slut die in je sig staat.. een soort alpenhoertje ofzo..? :satisfie:
http://www.costumesbyscavenge.com/images/roma/1125n.jpg
wat een viezerik is het toch...

Orpheo
16 april 2007, 11:38
daar over gesproken, wat is die alpine slut die in je sig staat.. een soort alpenhoertje ofzo..? :satisfie:

les paul alpine slut; inside joke voor the darkness-fans: gewoon een alpine white LP custom :)

duckman
16 april 2007, 12:18
@ ORPHEO: just for the record, jij had toch ook een Marshall JCM 800 combo and een Gibson LP studio?

duckman
16 april 2007, 12:19
http://www.costumesbyscavenge.com/images/roma/1125n.jpg
wat een viezerik is het toch...

Die wil ik ook!! Gaan we gezellig...euh.. jodelen.:cooler:

iwamoto
16 april 2007, 12:38
Die wil ik ook!! Gaan we gezellig...euh.. jodelen.:cooler:
ze laat je jodelen als ze op je waldhorn blaast ;)

wietse
16 april 2007, 15:23
ze laat je jodelen als ze op je waldhorn blaast ;)

blazen wat heb je daar nou aan, zuigen zal ze!!!

steph
16 april 2007, 15:59
Blazen is toch Duits voor zuigen? :sssh:
Maare, die Heidi mag best op m'n waldhorn met d'r edelweiss :)

ar250artist
16 april 2007, 16:29
ff on topic, Orpheo, durf je de SG niet meer te showen na het geouwehoer in een van je vorige topics??

Squier4ever
16 april 2007, 16:33
Blazen is toch Duits voor zuigen? :sssh:
Maare, die Heidi mag best op m'n waldhorn met d'r edelweiss :)

nee blasen is gewoon blazen...
saugen is zuigen

Helter Skelter
16 april 2007, 16:36
hmmm, de grote vraag voor mij is niet WAT Orpheo heeft maar meer wat hij muzikaal met al dat moois doet ;)

GunMetalBlue
16 april 2007, 16:46
hmmm, de grote vraag voor mij is niet WAT Orpheo heeft maar meer wat hij muzikaal met al dat moois doet ;)

Jaloeeeeeeeeeeers :D


Maar ik wil het eigenlijk ook wel'ns horen :dontgeti:

Orpheo, mp3'tje?

Luke-wannabe
16 april 2007, 17:04
Heb ik een topic geopend :???:

Luke-wannabe
16 april 2007, 17:05
Blazen is toch Duits voor zuigen? :sssh:
Maare, die Heidi mag best op m'n waldhorn met d'r edelweiss :)
Blazen is duits voor pijpen.. :D

Squier4ever
16 april 2007, 17:07
nee blasen is duits voor pijpen....

Luke-wannabe
16 april 2007, 17:10
Ja bedoel ik





Jaloeeeeeeeeeeers :D


Maar ik wil het eigenlijk ook wel'ns horen :dontgeti:

Orpheo, mp3'tje?
Oei daar gaan we weer...

Anders Destium
16 april 2007, 17:56
Wat boeit het hoe goed hij kan spelen? Zolang hij maar lol heeft met gitaarspelen en van zijn gitaren.

Negative K3 fan
16 april 2007, 18:09
man o man orph. volgens mij heb je pas genoeg als...als je ze allemaal hebt, net als pokemon :D

ot: een mooie ibanez RG is goed voor hard en rustig...JA OOK VOOR FCKING RUSTIG!!! (oei, zo zeg ik het niet rustig) maargoed, iedereen denkt dat ibanez alleen voor metal is, en ik merk heel duidelijk als ik jazz speel, dat mijn RG ook lief kan zijn :)

maar RGs zijn saaie karakterloze oerlelijke kutdingen :D

FruscianteFan
16 april 2007, 19:38
Wat boeit het hoe goed hij kan spelen? Zolang hij maar lol heeft met gitaarspelen en van zijn gitaren.Noch Helter Skelter, noch Gunmetalblue suggereert dat hij goed moet kunnen spelen om die gear te hebben.

Tupelo
16 april 2007, 19:42
Eeehhh :dontgeti:
wtf nu weer dan, en dan nog wel zoeentje met punten ook!

Vonk
16 april 2007, 19:44
Niet dat ik me hieraan stoor, maar de laatste tijd wordt er nogal geprotesteerd tegen topics met alleen maar onzin erin. Wat vreemd dat niemand hier iets over te zeggen heeft.
Echt leuk dat jullie geinteresseerd zijn in elkaar, maar waarom moet daar een heel topic over komen?

Laat het commentaar maar komen :p

bert k
16 april 2007, 19:55
Mijn schuld. Het Telecastertopic dreef helemaal af, en na twee pagina's gelul over Orpheo heb ik het topic in tweeën geknipt. Wissen vond ik ook weer zo bot.

Vonk
16 april 2007, 19:59
Is ook weer zo...

Luke-wannabe
16 april 2007, 21:22
Mijn schuld. Het Telecastertopic dreef helemaal af, en na twee pagina's gelul over Orpheo heb ik het topic in tweeën geknipt. Wissen vond ik ook weer zo bot.
Ik dacht dat mijn account gehackt was :p

Anders Destium
16 april 2007, 22:24
Noch Helter Skelter, noch Gunmetalblue suggereert dat hij goed moet kunnen spelen om die gear te hebben.

Gelukkig maar. Het is niet alsof dit soort opmerkingen nog nooit eerder voorbij zijn gekomen en zo'n discussie nooit eerder is gevoerd :stop: Tussen de regels doorlezen is in dit soort gevallen niet heel erg lastig.

FruscianteFan
16 april 2007, 22:32
Tsjah, ik lees ook niet alles. Heb wel meer te doen.

Orpheo
16 april 2007, 23:26
ja, ik heb een jcm800, en een LP studio, maar die studio is dus die rooie LP die ik wel eens heb gepost, en die is driftig verbouwd.

en waarom geen foto's van de sg? vond ik niet nodig. de laatste 2, 3 gitaren die ik binnenkreeg en waar ik wat over vertelde, daar kreeg ik zoveel zielige reacties op dat ik dacht, de ballen, ik doe 't niet. hell, ik heb er niet eens een foto van gemaakt.

Luke-wannabe
16 april 2007, 23:33
Ik ben opzich wel benieuwd :)
Maar waarom een SG? Of gewoon voor de leuk?

Orpheo
16 april 2007, 23:41
Ik ben opzich wel benieuwd :)
Maar waarom een SG? Of gewoon voor de leuk?

nja, het kriebelde gewoon. ik vind sg's eigenlijk ronduit LELIJK, maar tering wat spelen ze lekker. en t was, ik kon die parker niet ruilen voor een andere gitaar. nja, t KON wel, maar dat waren gitaren die totaal niet in mijn straatje lagen (denk aan de koreaanse bc riches enzo). en deze sg klonk en speelde gewoon het beste van al die meuk die er was.

de sg klinkt eigenlijk wel heel lekker gewoon. het is precies de sound die ik zocht voor mijn 'scorpions' coverdriften. ik wil eigenlijk een V hebben, maar mijn eisen voor een V zitten niet in een standaard V (die te betalen is) dus tis effe jammer en bikkelen maar!

iwamoto
17 april 2007, 00:05
en bikkelen maar!
:seriousf: :seriousf: :seriousf:

ot: doe alsjeblieft foto's posten :)

Orpheo
17 april 2007, 00:15
:seriousf: :seriousf: :seriousf:

ot: doe alsjeblieft foto's posten :)

hmm... camiel, t is dat ik voor joris ook nog foto's van de gitaar moet maken, anders had ik 't laten hangen.

ar250artist
17 april 2007, 09:01
ja, ik heb een jcm800, en een LP studio, maar die studio is dus die rooie LP die ik wel eens heb gepost, en die is driftig verbouwd.

en waarom geen foto's van de sg? vond ik niet nodig. de laatste 2, 3 gitaren die ik binnenkreeg en waar ik wat over vertelde, daar kreeg ik zoveel zielige reacties op dat ik dacht, de ballen, ik doe 't niet. hell, ik heb er niet eens een foto van gemaakt.

Jammer, daar was ik al bang voor. Zonde dat je topics om zeep worden geholpen. Ik vind het altijd wel amusant wat je uitspookt. Maar ik kan wel begrijpen dat je er genoeg van hebt.

schizo910
17 april 2007, 10:19
Begrijp ik nu dat je de parker nier meer hebt Orph? Beviel hij toch niet of wat? Je klonk namelijk zo enthousiast over dat ding!

Orpheo
17 april 2007, 11:14
Begrijp ik nu dat je de parker nier meer hebt Orph? Beviel hij toch niet of wat? Je klonk namelijk zo enthousiast over dat ding!

hij beviel tot op zekere hoogte; hij klinkt heel goed, hij speelt heel goed, maar ik miste een bepaalde klik ermee. ik kocht 'm voor de hardware, om die op m'n warmoth te zetten. maar omdat de brug niet paste, vond ik 't zonde om dan de tuners en elementen eraf te halen, en 'm zo kaal te laten, dus ik heb 'm geruild voor de sg. kan iemand anders, die WEL de klik heeft met de parker, de parker hebben, en ik de sg, waar ik weer de klik mee heb.

hij ligt meer in de lijn van een superstrat; anderson, suhr. en dat ligt niet echt in mijn straatje qua gitaren. vandaar.

Wimvdb
17 april 2007, 12:11
ik blijf fan van je orph, je hebt uitstekende smaak qua instrumenten ...


Deze al gezien :

http://www.gibson.com/Files//USA/2007/SG3BNSCH1.jpg

Het is een Sg standard 3 single coil ( guitar of the week ), musicstore verkoopt hem , maar heeft niet door dar het een standard is , en verkoopt hem als een special aan 888 €

Check pagina 13 in de catalogus !

Squier4ever
17 april 2007, 12:24
ik blijf fan van je orph, je hebt uitstekende smaak qua instrumenten ...


Deze al gezien :

http://www.gibson.com/Files//USA/2007/SG3BNSCH1.jpg

Het is een Sg standard 3 single coil ( guitar of the week ), musicstore verkoopt hem , maar heeft niet door dar het een standard is , en verkoopt hem als een special aan 888 €

Check pagina 13 in de catalogus !

het is geen normale standard, hij heeft maar 2 knoppen en een rotary switch.... daarbij vind ik het zo een lelijk grafding terwijl ik SG's normaal wel erg mooi vind...

Micro-e
17 april 2007, 12:29
Zijn die Single Coils te vergelijken met p90?

ik vind hem wel geil :satisfie:

vulvasonic
17 april 2007, 13:06
ik blijf fan van je orph, je hebt uitstekende smaak qua instrumenten ...


Deze al gezien :

http://www.gibson.com/Files//USA/2007/SG3BNSCH1.jpg

Het is een Sg standard 3 single coil ( guitar of the week ), musicstore verkoopt hem , maar heeft niet door dar het een standard is , en verkoopt hem als een special aan 888 €

Check pagina 13 in de catalogus !

Twee SD little '59's er in en knallen maar!

cas121
17 april 2007, 13:14
die is iig redelijk makkelijk te converten tot een standard, hmm misschien moet ik zoiets eens checken..