PDA

View Full Version : muse gitaar



joke
16 april 2007, 11:47
hello allemaal,

ben net weer even bij de heren van spectra chrome geweest om mijn ibanez verder te laten vergullden ( boutjes ,moertjes, strapholder en pups) en ze kunnen nog veel meer dan dat!!

ze kunnen ook dingen als gitaren chroom spuiten en wel in alle kleuren dus mocht jij al heel lang jouw zwaar gehavende gitaar helemaal bling bling muse style willen hebben dan is dit jouw kans!

de prijzen vallen best wel mee daar ze klein zijn en nog moeten groeien als bedrijf!

bel even met hans van moorselaar

020.4525845 of 06.52378602

spectra chrome europa

Keesz
16 april 2007, 11:50
wat een prutser! ik kan het veel beter!!


bel gewoon even 0900 KEESGUITARS!! vet cool!!!

Squier4ever
16 april 2007, 12:02
hello allemaal,

ben net weer even bij de heren van spectra chrome geweest om mijn ibanez verder te laten vergullden ( boutjes ,moertjes, strapholder en pups) en ze kunnen nog veel meer dan dat!!

ze kunnen ook dingen als gitaren chroom spuiten en wel in alle kleuren dus mocht jij al heel lang jouw zwaar gehavende gitaar helemaal bling bling muse style willen hebben dan is dit jouw kans!

de prijzen vallen best wel mee daar ze klein zijn en nog moeten groeien als bedrijf!

bel even met hans van moorselaar

020.4525845 of 06.52378602

spectra chrome europa

Heb je aandelen of heet je hans van moorselaar?

RRRobin
16 april 2007, 12:10
Werkt vast voor een reclamebureau? :satisfie: :roll:

Spitfire
16 april 2007, 12:13
ze kunnen ook dingen als gitaren chroom spuiten en wel in alle kleuren dus mocht jij al heel lang jouw zwaar gehavende gitaar helemaal bling bling muse style willen hebben dan is dit jouw kans!

Een Opel Kadett in het rood is ook nog geen Ferrari...

almarvk
16 april 2007, 12:29
Zonder foto's is dit toch wel echt spam.

Vragen? -> PM!