PDA

View Full Version : fender light ash stratocaster



chubbyfan
15 april 2007, 23:34
ga volgende week een nieuwe gitaar kopenen dacht aan een fender light ash
,is dit kwalitatief gezien een goed instrument of kan ik voor dat geld beter
wat anders kopen,ik heb geen verstand van elementen ,stemmechanieken e.d
en ben bang dat mij weer van alles aangesmeerd word

G.G.
16 april 2007, 05:59
Ik vind hem geweldig, zeker voor de prijs. Lekkere sound.

Hendriks
16 april 2007, 08:42
Een Lite-ash kan alle mex, Highway´s , etc aan , mooie essen body en goede SD pickups .

jimihattricks
16 april 2007, 09:28
heb er eentje getest, zijn hele leuke gitaren, zeker in hun prijssegment..

birdseye maple neck, mooie essen body, stemmechanieken zijn niks bijzonders, die zou ik dan ook voor sperzels vervangen (maar daar zweer ik sowieso bij..)..

alleen de pickups vond ik persoonlijk wel minder, maargoed, ook die kun je met een tweedehands setje pups makkelijk vervangen voor een leuke prijs.. de abalone inlays in de maple neck vind ik persoonlijk ook echt niet uitzien, maar als je van sjiek houdt is het misschien wel helemaal je ding..

Hendriks
16 april 2007, 11:43
ga volgende week een nieuwe gitaar kopenen dacht aan een fender light ash
,is dit kwalitatief gezien een goed instrument of kan ik voor dat geld beter
wat anders kopen,ik heb geen verstand van elementen ,stemmechanieken e.d
en ben bang dat mij weer van alles aangesmeerd word
Je hebt een PM

Orgasmocaster
16 april 2007, 16:06
Misschien heb ik pech gehad, maar de Lite Ash Strats die ik heb geprobeerd voelden erg slecht aan..
Slecht afgewerkt, scherpe fret randjes, en goedkope lak op de nek..
Dus als je niet van plan bent om zowieso nog een fret job te laten doen, zou ik hem wel even goed uit proberen.

Samder
16 april 2007, 17:36
Dat heb ik dus ook. Er stonden er laatst bij Feedback 2. De een was echt verschrikkelijk slecht afgewerkt en voelde slecht aan. De andere was helemaal top! Wel de goede uitkiezen dus!

Maarrrr