PDA

View Full Version : PODxt 2 X mono opnemen?



BenB
15 april 2007, 23:19
Voor zover ik uit de handleiding kan opmaken is het dus bij de podxt live de bedoeling dat je de stereo line out in je soundcard plugt en gewoon opneemt.
Delays zijn in stereo en je gitaarpartij is dus buiten evt. delays etc gewoon hetzelfde op L en R...

Maar kan ik ook L een amp instellen met een effect, en R een andere amp, en dan die 2 sporen tegelijk opnemen, 2 X MONO dus? :)

Alvast bedankt!

guitardude
15 april 2007, 23:47
Wat je wil kan helaas niet, Dat is alleen mogelijk in de duurdere versterkers van Line 6. De Vetta kan volgens mij 2 verschillende amps tegelijk gebruiken.

Echter nog een tip: Neem gewoon via Usb op. Stuk makkelijker :)

rjong999
16 april 2007, 01:32
Of met een GT8 :->

BenB
16 april 2007, 07:51
Of met een GT8 :->

Maar die klinkt dan toch weer wat minder?

armageddon
16 april 2007, 08:04
Hij klinkt anders. Niet minder.
Het is nogal persoonlijk.

rjong999
16 april 2007, 21:50
Hij klinkt anders. Niet minder.
Het is nogal persoonlijk.
...maar aan de de dual processor is niks persoonlijks hoor, die krijgt iedereen met een GT8...

armageddon
16 april 2007, 23:30
Ja, dus?

Ik heb zelf de GT8 hoor :)

MarkS
16 april 2007, 23:52
Voor zover ik uit de handleiding kan opmaken is het dus bij de podxt live de bedoeling dat je de stereo line out in je soundcard plugt en gewoon opneemt.
Delays zijn in stereo en je gitaarpartij is dus buiten evt. delays etc gewoon hetzelfde op L en R...

Maar kan ik ook L een amp instellen met een effect, en R een andere amp, en dan die 2 sporen tegelijk opnemen, 2 X MONO dus? :)

Alvast bedankt!

Je zou wel kunnen re-ampen en daarbij 2 verschillende patches gebruiken.

Jimwoud
17 april 2007, 12:09
Bij de pod xt pro kun je volgens mij een droog signaal opnemen naast een amp simulatie, en dan kun je later dan droge signaal nog een keer door een andere amp simulatie gooien. Heb je 2 keer de zelfde basis.

Misschien werkt het ook wel als je een droog signaal opneemt en dan 2x door je pod live doen, ofzo. Tevens wat marks zegt.

tis maar een idee.