PDA

View Full Version : Mucky Pup



Wickerman
15 april 2007, 12:56
Iemand die ze kent ? 'k Heb ze via me nonkel leren kenne, 11 nr's van limewire gehaald. Ze zijn echt wel goed, maar zo onbekend :s

Rinze
15 april 2007, 14:50
Eind jaren 80 kwamen ze regelmatig optreden in Groningen, waren ook vrij populair. Hun act bestond er onder andere uit dat ze het publiek via een trechter en een slang bier lieten drinken. Ik heb nog een keer in hun voorprogramma gespeeld in Simplon.


MP was een van de vele hardcore/metal crossoverbands, in het begin duidelijk beïnvoeld door S.O.D., later met een meer eigen gezicht. Hun manager was een enorme lul uit België, de jongens zelf waren heel aardig. Na hun optreden probeerden roadies en een of twee bandleden nog van ons te weten te komen waar ze speed konden krijgen :satisfie: , helaas voor hun was ik toen al niet meer aanspreekbaar.

Wickerman
15 april 2007, 16:16
Is er ooit iets gebeurd waardoor ze nu geen platencontract meer hebben ofzo ? Mss die lul uit België ?

Rinze
15 april 2007, 16:32
Geen idee, ik heb na 1990 niks meer van ze gehoord :satisfie: Trouwens wel meer Amerikaanse bands waar ik een voorprogramma voor heb gedaan nooit weer terug gezien...

Wickerman
15 april 2007, 16:39
Waarschijnlijk allemaal gevallen onder een sluier van meer commerciële bands en hun publiek...

Rinze
15 april 2007, 19:15
Of bezweken aan hun eigen bieract:satisfie:

starfield
15 april 2007, 23:44
Een deel van Mucky Pup is nadien Dog eat Dog begonnen.

Einzeln
16 april 2007, 08:33
Een deel van Mucky Pup is nadien Dog eat Dog begonnen.
Die jongen met die lok was bassist bij Mucky pup en gitarist bij dog eat dog. De zanger van Dog eat Dog was Roady bij Mucky Pup. Ik heb 2 of 3 cdtjes staan die we kochten bij de jaarlijkse optredens in Donkey Shot begin jaren 90.