PDA

View Full Version : Voorstelling (nou geen theater ofzo) mij



Tosco
14 april 2007, 23:28
Hi xD

Mijn Naam is Thomas (doet mijn achter naam er toe?)
Ik kom uit waalwijk, Noord-Brabant
Mijn hobbys zijn webdesign, grafisch design en muziek (rock/metal wel te verstaan)

Helaas speel ik zelf (nog) geen muziek. Ik ben van plan te beginnen en mezelf een mooie Les Paul cadeau te doen. Ik doe veel inspiratie op van mijn oom. Hij speelt al een hele tijd gitaar en is helemaal zo slecht nog niet. Hij heeft een mooie Stagg Les Paul zien staan voor maar 135 euro!! dat had ik wel in me portemonnai(dislectie :stop: ) enzo. Het is maar een Stagg, weet ik, maar het is goed om mee te beginnen dacht ik maar :D

Nou nu weten jullie een bietje over mij enzo :P HOI!

lifespan
15 april 2007, 12:49
Hallo Tosco,

Welkom op dit forum. Hoop dat je inderdaad de edele kunst van het snarenkwellen gaat leren. Is niet echt moeilijk, meer kwestie van zoveel mogelijk (lees: elke dag 20-30 minuten) oefenen, dan speel je al vrij snel een leuk deuntje. Je kan van internet muziek en oefeningen halen, maar ook niet onverstandig is het aanschaffen van een boek met de grondbeginselen vaao gitaarspel. Wat die Stagg betreft, als je het een mooie gitaar vindt zou ik er zeker naar gaan kijken, maar neem wel die oom mee, omdat hij al meerdere jaren gitaar speelt zal hij waarschijnlijk wel kunnen beoordelen of het een redelijk apparaat is of de "miskoop van de maand". Enne, Stagg is dan wel een goedkoop merk, maar dat wil niet zeggen dat ze slechte spullen hebben!!

Succes en veel speelplezier!!

gr, Pep