PDA

View Full Version : FCB1010 met G-Force, Hulp gevraagd!!



ShadowShape
14 april 2007, 22:25
Hey daar!

Ik heb sinds een paar weken een T.C. G-Force, maar nu ook een FCB1010 erbij. Ik heb van beide apparaten de handleiding door geworsteld en op internet gezocht, maar het lukt me niet om m'n presets te laden.. Ik weet zeker dat ik iets verkeerd doe, maar zou niet weten waar. Is er iemand die me kan helpen??

Bedankt alvast! :)

ShadowShape
14 april 2007, 23:01
Ik ben al de hele avond bezig om bank 01 knop 1 te laten corresponderen met USER PRESET 1 van de G-Force.. geen idee hoe dit moet... Iemand die hier meer van weet?

rjong999
15 april 2007, 08:31
Ik ken de G-Force niet, maar ik denk dat User Bank 1 een kwestie is van eerst een CC sturen en dan de gewenste PC. Op de FCB1010 zet je dan CC1 op de gewenste waarde en de PC stuur je met PC5, die wordt na CC1 verstuurd. Het moet in ieder geval in de MIDI implementation chart van de G-Force staan, en die staat als het goed is weer ergens in je handleiding.

Edit: nog even op de TC-site gekeken: http://tcsupport.custhelp.com/cgi-bin/tcsupport.cfg/php/enduser/popup_adp.php?p_sid=mwyPb8zi&p_lva=&p_li=&p_faqid=116&p_created=996100948

Raffel
16 april 2007, 13:31
check de FAQ ff :)

Misery Signals
22 april 2007, 13:55
In de handleiding staat 't fout uitgelegd bij Behringer. Zet de Behringer eerst op de bank en prestknop dat jij wil laden, in jouw geval 01 dus. Vervolgens moet je je downpedaal twee seconden ingedrukt houden . Dan druk je een paar maal op up pedaal totdat display begint te flikkeren. Geef dan het nummer van je patch op je G Force dat je daar wil hebben. Ook 01 in jouw geval. Dan druk je nog eenmaal op up dacht ik (mss moet dit niet, wete 't niet meer juist, is al lang geleden)) en dan twee seconden terug op je down pedaal om 't ingeven af te sluiten. Normaal is het dat.