PDA

View Full Version : Wie heeft er nog meer een BC Rich Warlock gitaar?



anoniem
18 november 2001, 20:09
Mag ik deze mensen feliciteren, ze gaan door voor de magnetron... :smile:
Deze gitaar roelt echt zwaar

grtz,
Rubenios

Ditmar
18 november 2001, 23:11
Mick van Slipknot, Kerry van Slayer, Immortal, Dimmu Borgir en de rest van alle black metal bands.......en last but not least: Noctiis (met de BC Rich Warlock uit de USA custom shop - mazzelpik)


Hee Noctiis, je hebt een magnetron gewonnen :wink:

Noctiis
19 november 2001, 17:37
hoera! een magnetron! leuk voor de uitzet haha :smile:

Neophyte
20 november 2001, 15:51
ik heb er ook één. Bronze series. khou niet van trem's en zo :smile:

grtnx,

BTW: ze zijn idd wel errug leuk.

Wilheilm
28 november 2001, 00:04
Yes....Ik heb ook een BCRich (al zo'n 3 jaar) een Japanse Stealth-NJ om precies te zijn. Zeer goed.... heeft me f 2300,-- piek gekost maar speelt en klinkt stukken beter dan de meeste gitaren voor die prijs.

Noctiis
28 november 2001, 10:54
stealth is wel een moeilijk aan te komen gitaartje. Waar heb je die gevonden in de NJ series?

poeyerke
28 november 2001, 10:57
Leuke gitaar voor de metalheads. Voor serieuze :grin: gitaristen is het niks. :grin:

Sorry maar BC Rich maakt echt de lelijkste gitaren die er zijn, te verschrikkelijk voor woorden gewoon, althan dat vind ik.
Gelukkig voor hun zijn er mensen die ze wel mooi vinden.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: poeyerke op 2001-11-28 10:59 ]</font>

Grooveyard21
28 november 2001, 11:16
Ik zou me dood schamen met zo'n ding.

gangsta
28 november 2001, 14:05
ik sluit me aan bij poeyerke

Skidrow
28 november 2001, 15:43
Mee eens!!!

Ibanez
28 november 2001, 15:44
Ikke niet, ik vind het echt een vette gitaar. Helemaal de vorm is cool. maarja.....smaken verschillen. :grin:

Noctiis
28 november 2001, 16:06
achja, ieder zn smaak he

alhambra
29 november 2001, 12:51
Wat een lelijk ding is dat zeg het kan me niet schelen hoe die klinkt ik wil er gewoon niet mee gezien worden. Het lijkt mij de pooierbak onder de gitaren.

Noctiis
29 november 2001, 19:22
sjongejonge, er is ook zoiets als overdrijven hoor! Als ik zoiets zou zeggen over een Stratocaster krijg ik meteen een bak kritiek over me heen...
Respect is weer ver te zoeken mensen! Word volwassen

Iceman
30 november 2001, 20:47
Heb een Necktru NJ Warlock. Is in Europa niet te krijgen. Iemand had 'em meegenomen uit Amerika. Is voor 1300 piek te koop, voor foto's (beauty's!) stuur je een mailtje naar thomas.dijk@home.nl

Ben overigens op zoek naar mensen die een Iceman hebben (niet de IC300).

Tom.

Noctiis
1 december 2001, 10:25
necktru NJ warlock is zeer zeker wel te krijgen in europa, ga maar naar Staffhorst in Utrecht.

Iceman
1 december 2001, 11:57
Woow, wist ik niet. Heb er vaak naar gevraagd in gitaarzaken. Meeste kans in Utrecht omdat zij zelf ook importeren.
Heb daar laatst wel een amerikaanse 7-snarige Beast gezien, erg over the top, maar ook erg mooi.

Noctiis
1 december 2001, 18:40
ik vind de beast niet zo heel erg mooi, maar omdat hij zo zeldzaam is in Nederland (de USA dan) is het gewoon gaaf dat ie er staat :smile:

Iceman
1 december 2001, 20:03
Zoals altijd weer een kwestie van smaak....
Heb altijd in een band gespeeld waar 1 van de gitaristen op een mockinbird (USA) uit '79 of '80 speelde. vond ie ook nog een nederlands muziektijdschrift waar een foto van DIE gitaar instond. Elke nerf, de tekening van het hout.....het was gewoon die gitaar!! Hij heeft nu ook een USA Bich en wat NJ spul. Heb zelf laatst een Ibanez Musician uit '80 gekocht, lijkt erop dat Ibanez in die tijd erg bij BCRich gekeken heeft. Actieve electronica, splitters, in/uit fase schakelaars, maar ook de hele opbouw van de gitaar. Keihard hout, hals doorlopend in body (necktru) en dan de rest van de bodu er als "vleugels" aangelijmd.

Noctiis
2 december 2001, 12:34
Mockingbird uit 79 is zeldzaam, maar als je er eentje vind... echt een van de beste gitaren die ik ken :smile:
Die gitarist is een mazzelpik, hehe

anoniem
4 december 2001, 21:12
Ha ha, De BC rich is geweldig.

HOE MEER PUNTEN en UITSTEEKSELS, HOE GAVER.