PDA

View Full Version : deze site moet ik gewoon even met jullie delen



Maurice_732
14 april 2007, 11:15
daveguitars (http://www.davesguitar.com/product/productcol.html)

Deze verzameling gitaren moest ik gewoon even met jullie delen.
Echt geweldig die gitaren. :rockon:
Wietse je hebt concurentie

Rinze
14 april 2007, 13:43
Deze meneer heeft duidelijk meer geld omhanden dan Wietse :satisfie:

Hopelijk heeft ie er plezier van, het lijkt mij eigenlijk een beetje een verzamelaar/belegger.

mikeyaxeman
14 april 2007, 19:31
:o Damn, wat is het oneerlijk verdeeld in de wereld.
Die gast heeft voor kapitalen aan gitaren!

Wickerman
20 april 2007, 16:53
Les Paul Custom '58, Black, I've had this one so long that I have no idea where it came from, Maybe Santa Claus!

Schaam op hem !!

Cheetoria
20 april 2007, 19:34
WTF?! Flying V met BIGSY? kolere ik ben jaloers.

Globetrotter
20 april 2007, 23:19
Holy christ man, wat een collectie... en ik maar prutsen met mijn MIM Stratje en mijn Gibson LP Studio'tje... Ik dacht dat ik al een stel fijne (voormijwaardevolle) gitaren had. Sommige dingen zijn precies toch niet geheel eerlijk verdeeld.
Cheers,

Bart

X-Rated
21 april 2007, 00:09
WTF?! Flying V met BIGSY? kolere ik ben jaloers.

Jezus, wat is DAT lelijk!

drap
21 april 2007, 02:41
Sodemieter wat een collectie! :eek: Een aantal stratjes twijfel ik een beetje aan de leeftijd, gezien de hagelwitte elementkapjes, maar verder, sjezus.... Ik is jaloers...

DTmaster
21 april 2007, 11:53
heerlijk hoe die het ook zegt "then we can talk about the amps" waarschijnlijk heeft die gek ook nog iets van 200 versterkers op zolder staan !!! :) , al zou ik een van die 300 beauties bemachtigen zou ik al blij zijn :)

Ash ketchum
4 mei 2007, 11:34
Het zou je oom maar zijn, die jou in zijn testament heeft opgenomen..........

Orgasmocaster
4 mei 2007, 21:22
zo kan ik het ook..
Die knakker heeft een gitaar winkel, en gewoon de leukste gitaartjes zelf gehouden.
Viel me op dat veel van zn gibsons ook als illustratie zijn gebruikt in de blue book of electric guitars

vox
23 mei 2007, 03:24
ach mensen, waarom jaloers?? op hoeveel gitaren ken je nu spelen tegelijk? en er is toch altijd wel een gitaar die je voorkeur heb? ik heb dan nu 3 gitaren

een epi. les paul ultra een epi. sg special II en een richwood telecaster.
en de voorkeur gaat naar mijn les paul eerst. je heb toch een bepaalde "sound" die je gebruikt en/of mooi vind en met zoveel gitaren veranderd er altijd wel wat..

en hij heeft ze dan vast voor de sier maar waarom?? een gitaar is een gebruiks voorwerp..

rickert
23 mei 2007, 22:33
Na de Gibsons was ik een BEETJE jaloers, maar toen ik bij die Gretsches kwam :mad:

Blend
23 juni 2007, 12:57
Het zou je oom maar zijn, die jou in zijn testament heeft opgenomen..........

Dan sterf-tie zeker vroegtijdig aan een niet-natuurlijke dood? :chicken:

wietse
23 juni 2007, 15:20
daveguitars (http://www.davesguitar.com/product/productcol.html)

Deze verzameling gitaren moest ik gewoon even met jullie delen.
Echt geweldig die gitaren. :rockon:
Wietse je hebt concurentie

nee hoor geen concurentie dat dure spul kan ik toch niet betalen en hij vindt de cheapo's niks dus geen last van.

BamBuFan1
23 juni 2007, 21:44
Deze meneer heeft duidelijk meer geld omhanden dan Wietse :satisfie:
Hopelijk heeft ie er plezier van, het lijkt mij eigenlijk een beetje een verzamelaar/belegger.

Het poenerige maakt zijn verzameling ook veel minder interessant dan die van Wietse.

Ibanez666
19 juli 2007, 15:37
Holy christ man, wat een collectie... en ik maar prutsen met mijn MIM Stratje en mijn Gibson LP Studio'tje... Ik dacht dat ik al een stel fijne (voormijwaardevolle) gitaren had. Sommige dingen zijn precies toch niet geheel eerlijk verdeeld.
Cheers,

Bart


voor jou waardevol, daar gaat het toch om?

vox
19 juli 2007, 20:32
voor jou waardevol, daar gaat het toch om?

precies, dat heb ik met mijn les paul.. hard voor gewerkt, krom voor gelegen, gespaard dat maakt het wel waardevoller dan daadwerkelijk.. elke week een gitaar te kopen die je graag wil hebben..

Dick Wolkendeck
20 juli 2007, 09:34
Les Paul Custom '58, Black, I've had this one so long that I have no idea where it came from, Maybe Santa Claus!

Schaam op hem !!

Hij kan zich van wel heel veel gitaren meer niet herinneren waar ze vandaan kwamen... Wat betekent zo'n ding dan voor je? Leuk voor in de stellingkast? Bij de grote Stradivarius violen en cello's komt het veel voor dat ze ter beschikking worden gesteld van musici die goed kunnen spelen. Is dat geen idee voor dit soort lui?

Rutger
20 juli 2007, 09:38
Ja precies!

Prachtig hoor, die collecties. Maar het maakt wel dat muzikanten lastig aan die dingen kunnen komen en dat de marktwaarde enorm is! Als ze hun waar ter beschikking zouden stellen zou die krapte op de markt wat verminderen