PDA

View Full Version : Guitargear.be



Axelll
13 april 2007, 19:38
Hee!

Ik zat net te neuzen op guitargear.be en ik zag dat ze mooie pedalboards maken, en dan vooral de budget versies! Nu is er een probleem er staat nergens prijzen? Weet iemand ongeveer hoe duur dit is?

Greetz Axel.

Mitch
13 april 2007, 19:43
Heel gek idee misschien, maar je zou ze eens kunnen mailen in plaats van het hier te vragen. Volgens de site, onder het kopje "Contact us":
henny@guitar-sound.be of lies@guitar-sound.be

Valoosj
13 april 2007, 20:07
haha :D ik ging ze een dezer een offerte vragen voor die geweldige pedalboards!

Axelll
13 april 2007, 23:01
T lijkt me niet dat ze in het weekend gaan reageren dus daarom vroeg ik het even hier. Als iemand het weet of ervaring met guitargear heeft, dan is het toch helemaal niet vreemd om het te vragen? Of wel?

Valoosj
13 april 2007, 23:36
laat horen als jij meer weet, ik ga nog even zien hoe groot mijn plank moet zijn, er komen hopen effecte op, speciale verzoekjes nog eens ook...

Mitch
14 april 2007, 00:01
Alles mag, maar een search op het forum en in geval van geen gevonden info een mail naar het betreffende adres lijkt me wat logischer.
Valoosj heeft ook informatie opgevraagd, kijken wie er eerder informatie heeft :D

boss
14 april 2007, 11:23
Prijzen kan ik je niet vertellen, maar ik was enige tijd terug bij hun, en Henny liet me toen een pedalboard zien.
Met eigenbouw schakelsysteem, en verhoging voor 2e rij pedalen.
Mooi pedalboard!

Axelll
16 april 2007, 16:46
Oke ik werd daarnet heel erg blij van een mailtje van ze: http://www.guitargear.be/promotions toch wel goedkoop als je het mij vraagt!

jonesd
16 april 2007, 17:41
Dank je voor de tip.

Heb er net een besteld (large aluminium versie)

Ben benieuwd...

Axelll
16 april 2007, 17:43
Oke laat me horen wat je ervan vindt!

jonesd
16 april 2007, 18:05
Zal ik doen.

Het werd tijd voor een deftig pedalboard. Tot nu toe vervoerde ik de pedaaltjes die ik wou gebruiken altijd in de zak van een v-amp....

Misery Signals
16 april 2007, 18:51
Henny is een goede vriend van me. Ik ga er al jaren langs. Hij doet alles, van gitaren customisen tot cases en switches maken. Vroeger deed ie men amps ook maar nu ga ik naar Muze in Eindhoven hiervoor of Geert Kuyken in Lommel...

Zeker zaken doen met hem dus, een aanrader. Altijd afgeleverde topkwaliteit! Allez als hij 't zelf maakt...

Trouwens die promotie cases, die zijn van Rockcase, kan je ook in Keulen kopen. Zo goed zijn die niet hoor, heb er ooit zo één gehad, de pedalen zitten in een case maar veel meer valt er ook niet over te zeggen... Niet om op te gaan staan een paar keer...

Valoosj
16 april 2007, 19:35
die promoties zijn niet mis van prijs, maar mijn bordje wordt iets groter, en meer speciallekes erin verwerkt :D

en ik wil er trouwens een zoals helemaal bovenaan de pagina met hun pedalboards.

ik mail ze nog wel eens voor inlichtingen, eerst zelf nog wat meer info enz zoeken

rocker_71
18 april 2007, 12:50
Dank je voor de tip.

Heb er net een besteld (large aluminium versie)

Ben benieuwd...

Daar viel mijn oog ook op, wel een relaxed ding.
Alleen twijfel ik of al mijn spul (http://i58.photobucket.com/albums/g258/rocker_71/setup.jpg) erop kan. Die tubefactor is nogal groot (en de muff ook) en er is nog een holy grail bij gekomen.

Thuis maar eens gaan opmeten...