PDA

View Full Version : Rack herzien...hoe en wat?



Jasper K.
13 april 2007, 17:36
Ik ben momenteel bezig m'n rack te herzien: de pedalen die ik in m'n rack had gaan eruit en er komen een G-force en een POD Pro bij. Mijn set-up zal dan als volgt opgebouwd zijn:

Gitaar --> Boost (RC booster) ---> RMC 2 wah ---> Masotti Black Box ---> input versterker.

In de effectloop van de versterker komen een G-force en een POD Pro.

Dit alles aangestuurd door een Ground Control Pro.

Echter wat is wijsheid qua aansluiten van de effectprocessors in de effectloop...
Ik heb nog een GCX audio switcher liggen die ik voor m'n pedalen heb gebruikt; is het nuttig/slim om elk apparaat in een loop te hangen en deze loops met de effectloop te verbinden, of is het verstandiger een mixer aan te schaffen en hier de apparaten op aan te sluiten... Ik hoor graag jullie ideeën hierover!

jorrit
17 april 2007, 17:15
nee sorry, niet zo'n grote rack fanaat dat ik je antwoord kan geven,
heb wel een vraag.. waarom een g force en een pod pro in je rack?

Jasper K.
21 april 2007, 16:20
De G-force voor de effecten en de POD voor sommige versterkersimulaties die ik niet kan benaderen met de brunetti top, oftewel nog meer verschillende sounds zonder een extreme set-up mee te slepen.

Zit er ook nog aan te denken mijn roland rsp 550 er ook nog bij te hangen, aangezien die een aantal effecten heeft die erg 'roland' zijn..maar eerst nog maar even goed aan de slag met g-force...