PDA

View Full Version : Multitone



hdhv
13 april 2007, 12:45
Ik ben van plan om een Koch Multitone top 50W te kopen.
Nou hoor ik links en rechts verhalen van onbetrouwbaarheid van Koch amps, gerinkel van buizen dat je hoort, defecte trafo's.
Wat is daar nou van waar?
Iemand ervaring?
Kan nml via diverse forums deze tekortkoming nergens staven.
En alleen van horen wordt ik niet veel wijzer.

Anders Destium
13 april 2007, 13:56
Het is IMO vooral hearsay gelul door mensen die geen fan zijn van het Koch-geluid. Zie bijvoorbeeld dit topic (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=89315&highlight=Koch)

sregor
13 april 2007, 17:45
ik heb hem en doet het uber prima!!!

je hoort gerinkel, maar dat is gewoon de spring reverb. Niks aan het handje. Is het jouw ding gewoon kopen die uberbak:-)

Wicked Willy
13 april 2007, 18:20
Al een jaar of 5 een Multitone.........hij heeft nog nooit kuren gehad en ik doe er zo'n 30 tot 40 optredens per jaar mee en 2 repetities per week.

Mitch
13 april 2007, 21:00
Alleen die in China gemaakte Kochs hebben die rinkelende buizen.....

Nee, flauwekul, gezien het gebrek aan verhalen over slechte betrouwbaarheid (m.u.v. de KV serie) kun je er rustig van uitgaan dat je nog jaaaren kan genieten van dat stugge rotgeluid :D

mike s.
13 april 2007, 21:31
Ik heb de Multitone 50 Top recent aangeschaft. Echt een allround versterker.
Geen effecten meer nodig. Prima concurrent van mijn mesa 50/50. Erg tevreden !! Succes !

Jay Cal
14 april 2007, 10:34
We spelen bij Apparition allebei op een Multitone 1 50W top en zijn allebij supertevreden gebruikers. Genoeg headroom en voor ons in iedergeval het prachtigste clean en superstrakke gain voor onze muziek.

Thuis nu ook een Studiotone top aangeschaft... Eerlijk is eerlijk, nog mooier clean en die gaat ook nog steeds loeihard.

Nooit grote problemen gehad met mijn 'tones.

Baker
14 april 2007, 13:56
hier is al zo veel over gezegd, onder ander in het genoemde topic een paar posts eerder, dat er bij wijze van spreken een slotje op dit topic kan, om te voorkomen dat dezelfde zinloze discussie wéér opnieuw opgerakeld wordt.

Koch is niet onbetrouwbaarder dan een andere buizen amp. Punt.