PDA

View Full Version : Iemand bekend met B52 versterkers



hdhv
13 april 2007, 12:43
Ik ben op zoek naar een niuwe amp.
Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar Kocht Multitone, maar via via kwam ik bij de B52 AT 100 uit. Moet vet klinken als Mes, echter stuk goedkoper.
Kan alleen niet vinden waar te verkrijgen in NL.
Playback in Frankrijk levert 'm per bode, maar wil toch eerst ff uitproberen.

Iemand die het merk kent, er ooit mee gespeeld heeft onf nog meespeelt?

hdhv
13 april 2007, 12:46
Was nog even vergeten een link naar de site temaken

http://www.b-52stealthseries.com/start.html

almarvk
13 april 2007, 13:09
Smile Licht & Geluid Utrecht
Herenweg 64 - unit 24
3602 AR MAARSSEN
Tel: 0346-550531
Fax: 0346-552820
e-mail: info@smile-utrecht.nl
internet: www.smile-utrecht.nl


Staat gewoon op hun website hoor...

peter_heijnen
13 april 2007, 13:39
Ik ben bang dat je er geen gitaaramp kunt testen, maar mogelijk wel bestellen. Zij doen B52 pro audio zo te zien.

hdhv
13 april 2007, 15:07
Smile levert alleen de andere audio produkten, maar geen gitaaramps.
Duitsland en frankrijk wel, maar als gezegd te ver om te testen, en ben op dit moment meer geinteresserd in ervaringen met deze amps.

Einzeln
13 april 2007, 15:15
Dit ziet er uit als die burgati serie van behringer of zo.

Einzeln
13 april 2007, 15:18
http://www.bugera-amps.com/

AART
13 april 2007, 15:33
B52 is wel van flink hogere klasse hoor.
In de VS zie je het merk vaker, schijnt wel ok te zijn.

Jimwoud
13 april 2007, 16:05
He he he he, niet zo over mijn aankomende amp hè!! De bugera 6260. die vind ik dan qua design wel een stuk mooier ban de B52's. Qua klant totaal geen idee.

Of ik de Bugera houd weet ik nog niet, heb hem nog niet binnen, maar heb ongeveer 30 dagen de tijd om te kijken of het wat is.

a darker shade of grey
13 april 2007, 16:14
Schijnt ZEER okee te zijn. Ik heb een review van de Guitar Player vam maart 2006:

Enkele grepen uit de review van de AT100 head (ik ga het niet helemaal overtypen :p):


I found the clean channel to be well balanced, with just enough high end sparkle and low end thump. (...) This setup (refereert naar de twee gainknoppen op het overdrivekanaal) gave me a broad array of tones, and the high-gain sounds were searing enough to hang in any modern metal environment. (...) I found gain 1's crunch tones to be a tad less inspiring. (...) Overall, the AT-100 is a great choice for anyone who seeks an affordable high-powered half stack. With it's incredible street price and bevy of footswitchable functions, it's a tough act to beat.

Kudos: Tons of tones at an unreal price.
Concerns: Crunch tones are somewhat less focused than the high-gain sounds. Dual handwired footswitch cables.

Klinkt niet slecht, maar ik kan ze in nederland of duitsland inderdaad nog nerges vinden...

Frankiefrank2
15 april 2007, 12:56
vergeet niet dat insiders van merken vaak positive reacties posten,
dit lijkt echt op zo'n reactie van een b52 medewerker

a darker shade of grey
15 april 2007, 17:32
Die van mij? Nee hoor! Die komt uit een guitarplayer magazine, zoals je hebt kunnen lezen in mn post, en die testen onafhankelijk. Als het een insider was, had ie de crunch vast ook geweldig gevonden, dat vond de reviewer dus niet...