PDA

View Full Version : Dunlop Crybaby Wah pedaal probleem (met geluid)



Reel Big Fish
12 april 2007, 13:25
Hallo,

heb nu al langer dan een jaar een wah pedaal, maar nooit gebruikt omdat er een probleem mee is. Nu ik mn pedalboard wil gaan maken, wil ik eerst mn Crybaby in orde laten maken. Heb net even opgenomen wat het probleem is mbv Guitarport. De eerste 10 seconden sla ik niks aan en beweeg ik dus alleen maar met mn voet op en neer. Daarna speel ik wat noten... klinkt echt gaar.

Hier het bestandje (500 kb): http://www.sendspace.com/file/70a205

Is dit alleen een kwestie van de potmeters laten vervangen of is er meer aan de hand? Hoeveel geld gaat dat me kosten, waar kan ik het laten doen en hoelang ben ik hem kwijt?

Alvast bedankt

Dirk_Hendrik
12 april 2007, 14:06
Kwestie van de potmeter vervangen (het is er maar 1).

Nieuwe pot waar? Zie topic van gisteren.
Wie. Anyone die kan solderen. (Ga dus vooral niet naar de vakhandel). Mss kan discofreq het voor je doen? Die zit in je buurt. Anders.. PM me.

Reel Big Fish
12 april 2007, 18:20
Bedankt Dirk! Morgen ga ik met de bassist van mn band naar Feedback in Rotterdam, zouden ze me daar aan de potmeter kunnen helpen of moet ik ergens anders zijn?? Voor het solderen heb ik al een adres gevonden, dat word niet zo'n probleem dus.

Enige probleem dus nog; kan ik de potmeter bij de Feedback in Rotterdam kopen?

Alvast bedankt!

Dirk_Hendrik
12 april 2007, 19:03
Ja en nee.
Goeie kans dat je je de tyfus betaalt. Check eerst even bazaieffekts.de en newtone-online.nl voor realistische prijzen. Een Euro of 17 dus.