PDA

View Full Version : 9volts ingang Little big muff opeens kapot?



jasper159
12 april 2007, 10:59
Was gisteren mijn pedalen eens aan het herschikken, en kabeltjes beetje netjes leggen enzo, en opeens wil mn muff niet meer.
Zo ineens, heb em niet laten vallen of enige mogelijkheid waardoor ie kan kapot zijn.
Heb ook elk plugje van men DC cord apart geprobeerd, en zelfs de adaptor apart op de muff aangesloten, maar niets werkte.
Dan eens batterijen ingestoken, en wat bleek? hij deed het!
Kan een 9volts ingang zomaar kapotgaan??

Dank!

jimihattricks
12 april 2007, 12:32
jawel en zeker bij EHX produkten.. ff checken dus!

jasper159
12 april 2007, 12:38
Damn, zal dan weer mijn akoestische gitaar wat moeten uitstellen :mad:
Kost het veel om te laten repareren?

The_Darkness
12 april 2007, 15:36
nee hoor je kan gewoon bij de dichts bijzijnde electro shop een aansluiting halen en even in je pedaal solderen. Het zijn maar twee soldeer contactjes. En als je het niet zelf kan willen ze het in d electro shop misschien ook nog wel voor je doen.

B_2_the_a
12 april 2007, 15:46
dan zou ik gelijk een normale dc aansluiting erop gooien!

rscalex
12 april 2007, 16:19
dan zou ik gelijk een normale dc aansluiting erop gooien!
de little big muff heeft al een normale polariteit hoor (als het dat is wat je bedoelt ten minste)

Einzeln
12 april 2007, 21:08
de little big muff heeft al een normale polariteit hoor (als het dat is wat je bedoelt ten minste)
De oude geloof ik niet. De little big muff zoals hij nu verkocht wordt is niet dezelfde als uit de jaren 70.
En die klinkt niet onaardig trouwens. Dirk-Hendrik heeft net die van mij bandgenoot gerepareerd en die klinkt lekker hoor!

Dirk_Hendrik
12 april 2007, 22:11
'T was inderdaad een fijn dingetje! En nog mooi ook!

jasper159
22 april 2007, 16:31
BUMP

Tkan niet aan de pedaal liggen denkik, want nu precies heb ik net hetzelfde voor bij mijn MXR distortion +, :mad:

HELP! :(

jimihattricks
22 april 2007, 18:08
mss zit er een los contact in je daisy-chain..?

jasper159
22 april 2007, 18:11
Neen, ik heb al geprobeerd puur over de adapter



*pling*
Misschien is het de adapter, even andere pedalen testen :)

Edit: Neen, niet de adapter :sneaky: