PDA

View Full Version : Probleem update Vetta II HD



xystus
11 april 2007, 22:44
Als ik mijn Vetta II head probeer te updaten naar versie 2.5 met een midi-interface en de juiste software, krijg ik een blanco display te zien op de Vetta II head.

Het display wordt blanco op het moment dat ik de versterker aan moet zetten met de COMP toets ingedrukt.

- Ik heb al verschillende midi-interfaces gebruikt, maar dit verhelpt niets
- Het vreemde is dat ik wél mijn patches heb kunnen backuppen m.b.v. 'Line 6 Edit'> Dus een midi-verbinding is wél mogelijk.

Iemand enig idee? ;-(
Alvast bedankt!

casper innosence
11 april 2007, 23:11
ffkes F1 drukken? anders de boel resetten..hehe

en nu iets serieuzer, kan het niet aan de kabels tussen je pc/interface/top liggen? omdat je zegt dat de midi wel werkt

vettavillenl
11 april 2007, 23:30
sommige midi interfaces kunnen wat nukkig zijn.

Je gebruikt de 'monkey' om door de update heen te helpen?
Zo niet doe dat

xystus
12 april 2007, 00:17
Fuk.. hij doet nou niks meer! Als ik de Vetta II HD nu aan zet krijg ik alleen een blanco display; ik kan nergens op drukken en hij reageert alleen op de aan/uit knop!

Wat kan ik doen?

vettavillenl
12 april 2007, 07:29
bellen naar Line 6 support, 00800-54636666

Kaboemba
12 april 2007, 11:13
zet er linux op, nee serieus er wil idd nogal is veel verschil tussen de enne interface en de ander zitten. Ik doe updates eigenlijk altijd met een midi interface die ik rechtstreeks op de game/midi poort aansluit en zeker niet via usb.

xystus
12 april 2007, 21:06
bellen naar Line 6 support, 00800-54636666

Gelukkig is het me gelukt 't zelf op te lossen. Het volgende bleek aan de hand te zijn (dankzij iemand van Line6 forum kwam ik erachter):

Ondanks dat ik niets op het display zag staan & de Vetta II HD nergens op leek te reageren, kon ik de update nog wél gewoon uitvoeren. Ik moest de update 'blind' uitvoeren; wat inhoudt dat ik enkel moest doen wat de Line6 monkey aangaf & alles moest invoeren op de Vetta alsof het display de messages wél gewoon aangaf.

En dit werkte!! :D :D

Ik heb nu dus een perfect werkende Vetta II HD 2.5 en hij klinkt fantastisch. Thx voor de hulp & onthoudt dit voor soortgelijke gevallen!