PDA

View Full Version : Slagplaat Ibanez AXS32/42



Nickname
11 april 2007, 18:04
Hee mensen,

Is er hier toevallig iemand die weet hoe ik aan een nieuwe/replica slagplaat kan komen voor een ibanez AXS32 :???: (AXS42 is ook goed). Zelf maken is ook een optie, maar dan heb ik nog wel een plaat nodig met de matte aluminium look. Het gaat om de volgende gitaar:

http://i42.photobucket.com/albums/e318/boeltjes/gitaar1.jpg

armageddon
11 april 2007, 18:07
Wat heb je ermee gedaan dan? :)

Nickname
11 april 2007, 18:10
Wat heb je ermee gedaan dan? :)

Hahaha.. wat heb jij er mee gedaan ;) Het gaat me om die kras die erop zit, die zat er al op toen ik em van jou kocht.. ik stoor me er niet echt aan.. maar als een nieuwe niet al te duur is zal ik die er wel op zetten. :satisfie:

armageddon
11 april 2007, 21:02
Hahaha.. wat heb jij er mee gedaan ;) Het gaat me om die kras die erop zit, die zat er al op toen ik em van jou kocht.. ik stoor me er niet echt aan.. maar als een nieuwe niet al te duur is zal ik die er wel op zetten. :satisfie:

Ohw...sorry dan man. :satisfie:
Ik dacht trouwens dat die nieuwe ESP LTD wel vergelijkbaar zou zijn kwa 'heaviness', maar dat is toch ff wat anders merk ik nu wel (in de winkel kon ik moeilijk vergelijken). Moet nu zeker 30% gain bijdraaien :seriousf: .

Ff ontopic weer
Nou ben ik niet erg vaardig kwa klussen, maar volgens mij is zo'n slagplaat niet heel moeilijk te maken toch?

Nickname
12 april 2007, 22:36
Tis niet heel moeilijk.. maar dan moet ik wel eerst het goede spul zien te zoeken :satisfie:

armageddon
12 april 2007, 23:08
Traanplaat doen... :D

Nee, das fout.

DarknessAwaits
12 april 2007, 23:19
Is goed zelf te doen denk ik. Aluminium kopen bij de bouwmarkt en zelf mat maken met staalwol/fijn schuurpapier.