PDA

View Full Version : Steamy...



jonesd
11 april 2007, 08:28
Een tijdje geleden hebben wij met de band een optreden gedaan voor de belgische cultuurzender exqi.

We hebben nu eindelijk de dvd's daarvan gekregen:
link naar video (http://www.youtube.com/watch?v=F6Rz70i6HII)

Groeten,

Jonesd

DeiDRagonas
11 april 2007, 08:45
Goed nummer, lekker stevig. Solo halverwege het nummer is een beetje rommelig en in de coupletten een minpuntje voor de zang. Verder erg goed, en ook goeie samenzang in de refreinen.

Grt, Roy.

jonesd
11 april 2007, 08:58
En hier is er nog eentje:

Link (http://www.youtube.com/watch?v=GUrIWeBE48I&mode=related&search=)

jonesd
13 april 2007, 15:14
Goed nummer, lekker stevig. Solo halverwege het nummer is een beetje rommelig en in de coupletten een minpuntje voor de zang. Verder erg goed, en ook goeie samenzang in de refreinen.

Grt, Roy.

Dank voor de complimenten.

Ik denk dat het rommelig klinken van de solo ook voor een groot stuk aan de mix te wijten is (die m.i. zowieso al niet al te sterk is).


Verdere kritiek en/of opmerkingen zijn altijd welkom. Het is altijd interessant om te weten hoe je als groep overkomt op andere mensen...

jonesd
20 april 2007, 17:58
Bots.

Niemand meer die eens ongecensureerd kritiek wenst te spuien?

X-Rated
20 april 2007, 23:59
Energieke muziek + kutcamerawerk is jammer van de beleving van het nummer. Ik vind dat er weinig bewogen wordt op het podium, of moest dit van de regie omdat ze anders niets fatsoenlijk op band kunnen krijgen?

Niet mijn smaak maar het klinkt goed ;)

repelsteeltje
21 april 2007, 00:26
ik was bij dat die solo kwam en eigenlijk gelijk weer teleurgesteld...nee te wienig fantasie en veels te commercieel .oja de band is goed doe er wat mee.
opties genoeg................!!!!!!!!!!!!

Reel Big Fish
21 april 2007, 12:12
Klinkt goed, catchy tune en goeie zanger ook... gitaarsolo alleen wat minder, dat is wel jammer! :(

spanky_franky
23 april 2007, 13:20
Klinkt goed, catchy tune en goeie zanger ook... gitaarsolo alleen wat minder, dat is wel jammer! :(
Solo is wat minder, en het geheel klinkt ook niet helemaal strak.. voor de rest wel een geinig R'nR nummertje

jonesd
25 april 2007, 15:51
Verschillende mensen hebben kritiek op de solo.

Wat is het eigenlijk dat jullie hier niet goed aan vinden? (buiten het feit dat de solo m.i. te zacht in de mix ligt)

Ik vond het zelf wel een fijne solo. (ben btw niet de solo-gitarist)

BrianMay
25 april 2007, 21:09
Verschillende mensen hebben kritiek op de solo.

Wat is het eigenlijk dat jullie hier niet goed aan vinden? (buiten het feit dat de solo m.i. te zacht in de mix ligt)

Ik vond het zelf wel een fijne solo. (ben btw niet de solo-gitarist)


De solo past mijns inziens niet bij het nummer.
Meteen al vanaf de 1e noot van de solo bekroop mij het gevoel dat het totaal niet bij elkaar paste.
De solo is ook niet echt melodieus, en loopt niet zo lekker.
Gewoon kwestie van verkeerde notenkeus denk ik.

Maar de rest van het liedje is daarentegen wel goed, en ook de podiumpresentatie spreekt mij erg aan!