PDA

View Full Version : Thunders.ca... at your service



Thunders1988
10 april 2007, 22:08
hallo.

ik ben Mathias, een Belg :)
en ik hou van gitaarspelen. ik ben nog maar 3 jaar bezig maar dat wil nix zeggen.
de meeeste mensen (including die van de gitaarwinkels :chicken: ) vinden mij n freak. omdat ik zulke rare ideeen heb.
vooral over het ombouwen van vanalles en nog wat.
ik maak ook zelf effectpedaaltjes. binnekort wil ik eens een lampeversterkertje proberen, dus als er mensen zijn met tips :) feel free to guide me.

grts, Mathias

ps, Johnny Thunders rockt zwaar 8)

Harry
11 april 2007, 09:37
welkom, en kom maar op met die rare ideeen!

lifespan
15 april 2007, 12:45
Hallo Thunders,

Welkom op dit geweldige forum. Volgens mij zijn we hier allemaal wel een beetje freak, dus wat dat betreft zit je goed. Maar wat we altijd graag wilen weten is wat voor gear je hebt. En ik onderschrijf Harry's reactie; kom maar op met die rare ideeen!

Succes en zo.

Gr, Pep

Thunders1988
16 april 2007, 19:45
mijn gear is voorlopig niet echt vet.
maar ik speel er meer dan graag op :satisfie:
voorlopig heb ik een Epiphone Les Paul junior uit '97 (met P-90, niet zoals die rommel met een humbucker ), een Burny Super Grade uit '79, een Boss SD-1 van voor de '90 en een Danelectro Nifty-50.
van die Dano ben ik niet echt tevreden. tis leuk... voor een tijdje. maar dan denk ik aan men oude gear
een fender Performer 1000, Ibanez GRG06LTD en DeArmond M-75, dunlop crybaby.

hm
ik ben aan het sparen voor een nieuwe rig. ValveJunior, Epi (japan) Les Paul of Orville les paul (junior???) en terug een wah en een vettige fuzz :cooler:

als er iemand interesse heeft in men huidig gerief. maak een degelijk voorstel en ik wil t wel overwegen :sssh:

grts, Mathias

lifespan
22 april 2007, 09:13
Hey thunders,

"vet" is maar wat je er zelf van maakt! Het gaat er om dat je er lekker op speelt en dat je je er prettig bij voelt! Al heb je een Behringer van € 80,00 ook die kan wellicht net dt lekkere geluid geven of net even prettiger in de hand liggen dan een zelfde gitaar van 1 van de topmerken!

gr, Pep