PDA

View Full Version : Zeer actieve driemansformatie zoekt gedreven bassist



dml
10 april 2007, 16:42
No-nonsense pop/rockformatie is op zoek naar een gedreven bassist die ook nog een vrolijke noot kan zingen. Kandidaten moeten aan het volgende profiel voldoen:
-GEEN 8-tot-12-mentaliteit, GEEN mietjes maar een rock'n'roll insteek
-voldoende podiumervaring
-weten hoe je het publiek kan bespelen
-sociaal interactieve capaciteiten met uitschieters richting debiel gedrag
-visueel aantrekkelijk
-ietwat mediageil
-je voelt je vooral lekker als "frontbasser"
-100% carnivoor, liefst rauw
-woonachtig in regio Meppel/ Drenthe
-vette basinstallatie
-leeftijd tussen 25 en 38

Goede verdiensten, netjes verloond via boekingskantoor. Wij zijn in het bezit van een eigen oefenruimte, eigen bandbus en staan aan de vooravond van een doorbraak op landelijk niveau.

Voldoe je aan bovenstaande profiel, reageer dan NU. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Een psychologisch en lichamelijk onderzoek kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure (=goed gesprek met een lekkere bak koffie).
Beginners en grootverbruikers van alcohol bevattende middelen: NIET reageren.

Reacties niet PM-en maar mailen naar dennismauriceleeflang kringelding hotmail punt com

basswasp
10 april 2007, 19:46
Deze advertentie maakt me toch wel nieuwsgierig, al ben ik 20 jaar en houd ik niet van vlees.

Over wat voor muziek gaat dit precies? 'Pop/rock' is wel heel algemeen, in tegenstelling tot de lijst met eisen.

Hoe weet je dat de band 'aan de vooravond van een doorbraak op nationaal niveau' staat? En hoe heb je dat voor elkaar gekregen zonder bassist?

glasbier
10 april 2007, 19:51
hoogmoedwaanzin misschien?

hoofd
10 april 2007, 20:20
Ik vind het ook een rare ad.. Eerst zegt 'ie: GEEN mietjes maar een rock'n'roll insteek
En daarna is 't van: grootverbruikers van alcohol bevattende middelen: NIET reageren

Ja, nuchter zijn, dat is rock 'n roll!! :confused:

dml
10 april 2007, 22:20
Oeps, was even vergeten dat ik 'm op gitaarnet.nl heb gezet........ Niet TE serieus hè!! ;)

We zijn op zoek naar een nieuwe bassist, de huidige gaat de band verlaten.
Mensen die echt geïnteresseerd zijn, reageren wel via mail.

Baker
11 april 2007, 11:27
hoe heet jullie band eigelijk?

glasbier
11 april 2007, 11:46
de rock'n roll mietjes?

dml
11 april 2007, 12:13
:seriousf: Hehehehehe....

glasbier
11 april 2007, 12:15
geintje hoor!

dml
11 april 2007, 15:09
Snap ik ;)
Jouw nickname spreekt wat dat betreft boekdelen!! :rockon: