PDA

View Full Version : Ja, dat is Peter



Peter van Gestel
10 april 2007, 13:59
Hoi, al lang lees ik dingetjes over gitaren en versterkers hier, maar ik heb (volgens mij) nog niks gepost.
Ik ben Peter van Gestel. Ik speel ongeveer 15 jaar gitaar. (ben zelf 31 jaar oud)
Grootste invloed toen ik begon: AC/DC (malcolm en angus), en Billy Duffy van The Cult. Veel rock.
Heb lang op een LP gespeeld (Gibson LP custom black beauty, gouden hardware) tot ik steeds meer een Satriani - Brain May - Van Halen fan begon te worden. Toen heb ik een Ibanez JS gekocht en mijn LP weggedaan. Uit commercieel oogpunt was dit nogal een blunder. (ik was pas 21 en wist niet beter) maar ik heb een hoop geleerd en mijn spel is er niet slechter van geworden.
Heb 6 jaar geleden een Yamaha PAC 904 gekocht en de JS weggedaan. De PAC is een fijne allround gitaar met warmoth-hals. Ook heb ik een puike Samick Greg Bennet gretch-nashville kloon.
Ga nu een G&L tele laten bouwen.
Muziek: Rock, Blues, Jazz (niet te veel), country.
Huidige band: www.memphismaniacs.com (als de illustere Biff Anderson)

wie weet ga ik nog een hoop posten ook.

rocker_71
10 april 2007, 14:10
wie weet ga ik nog een hoop posten ook.

Welkom. Posten mag altijd, 1 post in een half jaar schiet ook niet op. :seriousf:

Henkie spenkie
10 april 2007, 16:08
Wow!

Jouw band heeft gunther op de bas!!

http://www.marianitu.net/wordpress/wp-content/gunther.jpg

Kon even geen plaatje ter vergelijking vinden, maar ergens in het begin van je promo filmpje, bij het voorstellen..

Peter van Gestel
11 april 2007, 17:30
Ja, da's wel een goeie vergelijking. Alleen is Larry Simmons (onze bassist) een beetje minder lief.

repelsteeltje
12 april 2007, 00:08
Welkom alsnog,

lifespan
15 april 2007, 12:20
Ha die Peter,

Welkom op dit fourm, enne, leuke site heb je, alleen doet de helft van de foto's het niet, maar wellicht "zondagsprobleempje"?? Mooie gitaren, maarre, rest van je gear??

Succes en zo.

Gr, Pep

Hellsbellsnl
16 april 2007, 12:01
Ha Lol man,

ruig filmpje
blue suede shoes alla james f*** brown