PDA

View Full Version : Goededag!



Wolsing
10 april 2007, 10:23
Goededag,

bij deze wil ik mezelf even voorstellen, wolsing is mijn forumnaam en onder deze naam ben ik nu ook bezig wat solowerk op te nemen. Een half nummer is al te horen op mn myspace.

Ik speel het meeste op mn Ibanez die ik een jaar geleden bij staffhorst in utrecht heb gekocht: mn geliefde RG1550. De maple wizzard neck speelt geweldig! heel wat anders dan de dikke nek van mn gibson sg special. Zit er alleen nog aan te denken andere elementen voor de RG te kopen.

Mijn versterker is een London City bulldog die ik een aantal maanden geleden heb aangeschaft. De prijs/geluid verhouding is zeer gunstig! vooral op hoge volumes knalt deze versterker echt.. alleen kwamen de knoppen er wel na een maand afzetten maarja, het is ook geen mesa!

Buiten mn solowerk ben ik op het moment bezig met sea of lies van symphony x en the devil's thrill sonate van tartini, sea of lies speel ik omdat dat nummer nu nog boven mn mogelijkheden ligt en tartini om mn notenlees vaardigheden een beetje op te krikken :satisfie:

Buiten dit alles speel ik ook nog gitaar in een thrash band genaamd sudden, we proberen met sudden echt het old-skool gevoel van de oude bay area thrash weer tot leven te wekken!

Als er vragen zijn of opmerkingen over de nummers van sudden of wolsing hoor ik dat graag!

groetjes,

Daniël

rocker_71
10 april 2007, 13:54
welkom.
Tip maak even linkjes van je webadressen

fretboardtoash
10 april 2007, 16:11
goeiemiddag, wat je ook doet stop geen emg's in die gitaar dat heb ik lang geleden in mijne jeugdige onbezonnenheid(en gekte van ozzy en metallica) namelijk wel gedaan en resultaat was erg teleurstellend nu ik er zo op terug kijk.

ohwja, enne... welkom dan maar he

Wolsing
10 april 2007, 22:43
nee zeker geen emg's! toen de tijd wezen kijken bij een rg1550 maar dan met emg's .. doodzonde! ik was daarbij ook nog op zoek naar een singlecoil in het midden.
zat zelf nu te denken over evo's, maar ga hier het forum nog maar eens goed doorzoeken naar tips over elementen 8-)

lifespan
15 april 2007, 12:29
Hallo Wolsing,

Welkom op dit geweldige forum. RG1550, mooie gitaar, en LC Buldog is lekkere recht-toe-recht-aan versterker, probleem met de knoppen is al heel lang bekend (in '76 al meegemaakt tijdens punkperiode, waren absoluut de hoogtijdagen voor Londonn City en Sound City!)

Succes en zo.

Gr, Pep