PDA

View Full Version : Ben ik normaal?



The Underdog
9 april 2007, 22:30
Ik hou van Les Pauls EN Strats! Ik heb wel graag minstens een humbucker in een strat, om te schuren. Is er iets aan de hand met mij?

LaurentB
9 april 2007, 22:32
Ik hou van Les Pauls EN Strats! Ik heb wel graag minstens een humbucker in een strat, om te schuren. Is er iets aan de hand met mij?

Nee, je bent gewoon een gitarist met open oren.

Chris Winsemius
9 april 2007, 22:39
Zeer normaal volgens mij.

Ik hou van reds, brunettes en blondes, uh...

Strats, Teles, Les Pauls, Mustangs, SuperStrats, ESjes, Silvertones, etc.

hoofd
9 april 2007, 22:41
Nee, je bent niet normaal, je bent jong en in de war. Ooit zal je het licht zien, en speel je op een telecaster.

The Underdog
9 april 2007, 22:42
Wel, vroeger hield ik niet van Strats, maar dat was omdat de Strat van de andere gitarist in m'n band een extreem hoge actie had.

pietvanbuiten
9 april 2007, 22:44
ik speel op strat en les paul, niks mis met mij..................














































dacht ik zo.....

Flint Stone
9 april 2007, 22:45
Ik hou van Les Pauls EN Strats! Ik heb wel graag minstens een humbucker in een strat, om te schuren. Is er iets aan de hand met mij?

Een strat met humbuckers dat hoor je wel meer. Je bent geloof ik pas echt vreemd als je een Les Paul wil met singlecoils, niet van die P90s maar echt van die dunne stratostreepjes. Daar hoor je tenminste nooit iemand over (of heb ik weer wat gemist ? :confused: )

DarknessAwaits
9 april 2007, 23:18
Ik hou van Les Pauls EN Strats! Ik heb wel graag minstens een humbucker in een strat, om te schuren. Is er iets aan de hand met mij?

Je bent absoluut niet normaal, maar dat ligt niet aan je voorkeur betreffende gitaren. Het zit 'm meer in je onzinnige danwel irritante topics.

bert k
9 april 2007, 23:19
Dit topic gaat nergens over. Slotje.

hoofd
9 april 2007, 23:23
Doe dat dan.. :)

The Underdog
9 april 2007, 23:29
Het gaat wel over iets: zijn er nog mensen die beide soorten gitaren naast elkaar gebruiken?

Mr.Bluesbreaker
9 april 2007, 23:30
Ja hoor, heel lang Les Paul en strat gespeeld.
Nu is het Les Paul, Tele, PRS, hollowbody. Voor elke mood n axe:)

iwamoto
9 april 2007, 23:33
op mijn kamer hangen een strat, een ibanez, en een prs naast elkaar, allemaal tjokvol humbuckers, en wie weet (onder voorbehoud) binnenkort een zelfbouw explorer, met natuurlijk ook een dikke humbucker

drap
10 april 2007, 00:00
Je bent absoluut niet normaal, maar dat ligt niet aan je voorkeur betreffende gitaren. Het zit 'm meer in je onzinnige danwel irritante topics.

Couldn't agree more! Zijn we al een tijdje van de onzinnige topic tsunami van Yamhammer af, hebben we weer zo'n onzin dropper...

The Underdog
10 april 2007, 00:06
Je bent absoluut niet normaal, maar dat ligt niet aan je voorkeur betreffende gitaren. Het zit 'm meer in je onzinnige danwel irritante topics.
Eindelijk iemand die het door heeft!

Balthazar
10 april 2007, 00:07
een tijd lang strat gespeeld, maar nu wil ik toch echt ook aan de les paul!
helaas gunt mijn bankrekening het niet dat ik op allebei speel ! dus die strat gaat er waarschijnlijk uit, en de les paul word een Duesenberg

The Underdog
10 april 2007, 00:07
Couldn't agree more! Zijn we al een tijdje van de onzinnige topic tsunami van Yamhammer af, hebben we weer zo'n onzin dropper...
Dit beschouw ik als een belediging, gewoon omwille van het feit dat ik niet met een gitaar met bareknuckles over een kuttransistorversterker speel.