PDA

View Full Version : Metalgitarist Zoekt Metalband (omg. Schagen, Alkmaar)



}{Metalmaster}{
9 april 2007, 19:27
Hey mensen.

Ik zit nu in 2 bands, de eene loopt perfect, net een nieuwe pianiste aangenomen, maar het andere bandje vind ik nu langzamerhand maar niks.
Het gaat over the Carves. Ik kan mijn muzikaliteit er niet in kwijt, leer er niet van, ze zijn niet serieus bezig wat ik wel wil doen.
Nu ben ik dus opzoek naar een echte Metalband (geen trash), in de stijl van Metallica, Pantera, Trivium etc.
Ik zou graag met een andere gitarist willen samenwerken zodat we dan 2 stemmige gitaarsolo's er in kunnen verwerken. Al heb ik dan een band gevonden, wil ik dus eigenlijk The Carves gaan verlaten.
Ik kan aardig gitaarspelen (vooral akkoorden werk), goed gehoor, kan tablatuur uitschrijven, speel ook piano dus kan ook makkelijk in ander soort instrument de muziek uitschrijven. Soleren ben ik nu nog goed aan het oefenen, maar ik kan al wel 2e gitaarstem spelen.
Met mijn andere band, heb ik professionele podium ervaring en heb ik ook opnames gemaakt in een studio.
Ik ben 27 april 15 jaar (hoewel ik er wel ouder uit zie :) ) en zoek mensen van rond de 16 jaar die ook in de omgeving schagen woont. Alkmaar vind ik ook goed, maar wordt wel wat lastiger.


Ik hoop dat er mensen zullen zijn die dit zal aanspreken.

Met een vriendelijke (Metal) groet :p

Wieger de Vries

Madcow
10 april 2007, 18:01
Ey,

Waar woon jij dan ergens?
En metallica en pantera zijn redelijk trashmetal :satisfie:
Maja zoals ik zie doe je het erg goed voor je leeftijd 8-)

ow sorry niet goed gelezen, Achja je woont wel bij jan in de buurt(die van jensen)