PDA

View Full Version : Two Rock, ergens in Nederland?



prs
9 april 2007, 14:25
Zijn Two Rock versterkers ergens te krijgen in Nederland? Dan doel ik met name op de tweedehands markt.
Ik weet dat van de Haar ze nieuw importeert, maar zijn ze ook ergens anders in Nederland of Europa te verkrijgen (bij voorkeur tweedehands)?

Is er iemand op het forum hier die er eentje in zijn bezit heeft?

prs
10 april 2007, 19:48
Niemand???

Jeroenvanhulsteijn
10 april 2007, 19:52
www.haarguitars.nl

hmmm. dat had je dus al gezegd :s. achja, sesamstraat voorbij. bedtijd voor mij.

mss muziekhandel jukebox, of the american guitarstore

cosmos
10 april 2007, 20:21
Ik denk zomaar dat je dat in Nederland niet gaat vinden, laat staan tweedehands. Op The Gear Page staan nog wel eens tweedehands exemplaren maar dat is eigenlijk nooit in Europa.

prs
10 april 2007, 21:28
Ik denk zomaar dat je dat in Nederland niet gaat vinden, laat staan tweedehands. Op The Gear Page staan nog wel eens tweedehands exemplaren maar dat is eigenlijk nooit in Europa.
Die had ik ook gezien maar dan zit je weer met het conversieprobleem van 120volt naar 230.

Ik ga Erik v/d Haar maar eens mailen....

marc_o
11 april 2007, 11:46
Was er ook benieuwd naar, tot ik de prijzen zag....dat is niet meer normaal. John mayer signature versterker voor bijna 9000 dollar, en dan heb je 1 clean kanaal van 100 Watt....

Denk niet dat je er veel 2e-hands gaat tegenkomen in Nederland.

DREAMMACHINE
11 april 2007, 18:10
dumble-replica's die bijna net zoveel gaan kosten als originele dumble's ?...mmh....zullen vast wel erg goede amps zijn (john mayer zijn tone is veruit de beste van dit moment op gitaargebied), maar dat hoor je er in de kroeg om de hoek ook niet meer vanaf.