PDA

View Full Version : Motions - Wasted Words



Postov
9 april 2007, 10:03
Hey hallo :)

Ik zoek de gitaar tabs voor dit nummer uit de jaren 60 van Hollandse bodem, helaas heeft mn zoektocht nog niets opgebracht. Ben niet zo'n held in zelf tabben, maar ga het wel proberen. Ziet er niet supermoeilijk uit, maar als iemand kan helpen zou ik dat zeer op prijs stellen.

freekick
9 april 2007, 16:29
Hey hallo :)

Ik zoek de gitaar tabs voor dit nummer uit de jaren 60 van Hollandse bodem, helaas heeft mn zoektocht nog niets opgebracht. Ben niet zo'n held in zelf tabben, maar ga het wel proberen. Ziet er niet supermoeilijk uit, maar als iemand kan helpen zou ik dat zeer op prijs stellen.

hiero; http://www.tabsrus.nl/view/artist.php?artist=The+Motions

Postov
10 april 2007, 12:24
Thx voor de link, kijk even hoe ver ik kom, maar zoek eigenlijk ook de volledige tabs, niet alleen de chords.

freekick
10 april 2007, 16:36
Het is wel heel lang geleden dat ik dit nummer hoorde maar ik dacht dat het een introotje en dan voornamelijk arpeggio was?? Gedragen door een orgeltje? Ik heb het meermalen 'levend'gehoord. Ergens in de sixties.
Zie hem zo staan ; Robbie van Leeuwen en zn gang. Iedere zondagmiddag in motel Hoornwijk. Daar mocht je alleen met stropdas naar binnen.
Oh Lord let the good times....