PDA

View Full Version : Volume drop EVH Phase 90 ?



strat58
7 april 2007, 19:40
Hoi mag van de muziek boer een EVH Phase 90 uitproberen mooi geluid en de script werkt ook erg goed, alleen als je hem intrap gaat het volume nogal naar beneden. Is dit normaal bij een Phase 90 ik kan mij dit niet herinderen van vroeger. Kan het zijn dat dit exemplaar niet goed is want ik kan er een kopen op het net met een TB swich.
Alvast bedankt voor jullie moeite.
Peace Strat58

Nellyrocks
11 april 2007, 13:22
Ik had last van meer vollume in mijn effectloop, vollume drop na mijn scheur en nu heb ik hem voor mijn scheur. Nergens last van. Ook niet als ik clean speel. Geen idee waarom maar probeer eens te schuiven.

strat58
14 april 2007, 09:39
Ik had last van meer vollume in mijn effectloop, vollume drop na mijn scheur en nu heb ik hem voor mijn scheur. Nergens last van. Ook niet als ik clean speel. Geen idee waarom maar probeer eens te schuiven.

Hoi dank je wel ga het zeker uitproberen is de TB mod nodig denk je ? Kan er een kopen met TB mod. maar weet niet of hij zoveel signaal afsnoept.
Hij klonk op de repetitie erg goed :)
Peace Strat58

http://www.sasquatch-bluesrockband.tk/

5 mei Tappage Cafe International in Roosendaal

strat58
20 april 2007, 18:20
Hoi dank je wel ga het zeker uitproberen is de TB mod nodig denk je ? Kan er een kopen met TB mod. maar weet niet of hij zoveel signaal afsnoept.
Hij klonk op de repetitie erg goed :)
Peace Strat58

http://www.sasquatch-bluesrockband.tk/

5 mei Tappage Cafe International in Roosendaal
Hi ik heb er een gekocht op MP en die was TB gemaakt, wat een lekkere Phaser zeg. Perfect geluid en met de script knop kun je ook de vintage Phase 90 krijgen, geweldig geluid :)
Peace Strat58

Dirk_Hendrik
20 april 2007, 18:46
Komt dat ding toevallig uit den haag ;)

strat58
20 april 2007, 18:55
Komt dat ding toevallig uit den haag ;)

Hi volgens mij wel ik heb hem van Ron gekocht en die mailde mij dat je hem TB hebt gemaakt. Dus eigenlijk moet ik je bedanken Dirk.
Dus DANK JE WEL !!!!!!!!!!!!. Weet niet of hij zoveel signaal afsnoepte maar ik vind hem geweldig klinken. Deze Phasertjes klinken exact als de oude Phase 90, tenminste als ik mijn geheugen kan vetrouwen :)
Peace Strat58

Dirk_Hendrik
20 april 2007, 18:56
;)
Graag gedaan. Het was een leuk klusje (en behoorlijk pittig!)