PDA

View Full Version : Behringer V-amp 2



A3
7 januari 2003, 15:02
Wat vinden jullie hier eigenlijk van? ik ben vest wel tevreden van de mijne, had eerst de eerste maar heb er een nieuwe chip in laten plaatsen zodat hij gelijk is aan de 2.
Ik gebruik hem op een Marshall valvestate 8080 via de effectloop. Is er iemand die hem op een halfstack gebruikt? Hoe klinkt hij dan?

Noctiis
7 januari 2003, 15:09
ik gebruik een V-amp in de oefenruimte door een valvestate versterker (effectloop)... klinkt erg vet!
V-amp thuis door een marshall jcm800 buizenamp, ook in de effectloop, klink goed, nog niet geprobeerd op hard volume.
ik ga een 19" eindversterker kopen + een 2x12" speakerkast, en dan hoop ik de ideale setup voor oefenruimte en live te hebben :grin: (voorlopig althans, buizenamp komt ooit nog wel, nu ben ik tevreden, ook met mn jcm800)

Dude
8 januari 2003, 01:25
sash ?

Ic3gl0vE
8 januari 2003, 11:26
Sash had alleen de V-amp 1

OppyTron
14 januari 2003, 23:11
Op 2003-01-07 15:02, schreef A3:
Wat vinden jullie hier eigenlijk van? ik ben vest wel tevreden van de mijne, had eerst de eerste maar heb er een nieuwe chip in laten plaatsen zodat hij gelijk is aan de 2.
Ik gebruik hem op een Marshall valvestate 8080 via de effectloop. Is er iemand die hem op een halfstack gebruikt? Hoe klinkt hij dan?


Ik gebruik soms een V-Amp 2 op een H&K Vortex.
Klinkt wel strak maar heb er toch een Equalizer bij gezet daar ik hem een beetje dun vind klinken.........Met Equalizer haal ik het laag iets omhoog.......
Voor optredens gebruik ik 'm liever niet.
Ik vind 'm namelijk niet zo betrouwbaar en ik hou niet van verrassingen tijdens optredens.

C-man
14 januari 2003, 23:33
Ik heb em ook laten upgraden, had dus eerst een V-amp 1. Ik ben alleen nog steeds niet helemaal tevreden over die V-amp. Ik vind de geluidskwaliteit gewoon niet voldoende en ik gebruik hem zeker niet meer op optredens. De laatste keer dat ik em gebruikte bleef een van die pedaaltje op de footswitch vastzitten waardoor die niet naar een ander kanaal schakelde... dat staat/klinkt niet echt leuk op een optreden... Als je schakeld van kanaal heb je trouwens ook nog eens een vertraging van een seconde...

zuinige belg
15 januari 2003, 17:00
Ik had een V-amp1 achteraf upgraded tot een V-amp2. Deze laatste is wel beter qua amps en interesanter is ook de stappen instelling van de treble, zo dat hij iets voller kan klinken. Kan eigelijk wel veel voor zijn geld, maar Behringer maakt alles na en blijft de V-amp een afkooksel van de Line6 POD.
Een groot nadeel is dat ze beide een stapel ruis produceren, die je met de noise gate sterk moet reduceren en op die manier zit je ongelooflijk aan je tonen te vreten.
Dus heb ik de boel verkocht en mij een BOSS-GT3 aangeschaft, véél beter vind ik persoonlijk.