PDA

View Full Version : Gitaar bestelling bij musicstore.......



espex87
6 april 2007, 14:42
Oke ik heb dus een gitaar besteld bij de Musicstore in Keulen. Doodleuk een gitaar gekozen die me wel aanstaat en ook LEVERBAAR was op dit moment. Nou ja na een paar dagen zus en zo kwam de verzend email. Ik had natuurlijk ook wat kleine dingetjes bij besteld zoals kabels en dergelijke...

Nu ben ik vandaag maar niet gaan werken omdat me gitaar zou binnenkomen, volgens de bestelling. Hele dag thuis gezeten en dingdong, half 3 gaat de bel... DPD post met een pakket. YAY alleen de kleine dingen en geen gitaar...zucht...fijn hoor. Heeft iemand ooit ook zoiets gehad en wanneer kwam jouw gitaar?

drap
6 april 2007, 14:51
Oh leuk! Een afzeiktopic over Music Store, net wat ik nodig had :cheerup:

Maar ik he er eigenlijk al alles over gezegd in het dieptepunt topic...

Maar negatieve verhalen over Music Store zijn meer dan welkom! :cheerup:

RubioD
6 april 2007, 14:51
heb je al contact opgenomen? Voor de rest zou ik nooit een gitaar maar zo via Internet bestellen, omdat ik m eerst horen en bespelen wil.

espex87
6 april 2007, 14:57
Het ging mij niet zozeer hoe deze gitaar zou klinken aangezien hij relatief goedkoop is en vast wel niet zo slecht zou klinken aangezien het een Jackson is. Ik wou hem voornamelijk omdat ik veel van -drops- wissel en nogal beu bel elk half uur me gitaar te stemmen van E, naar D, naar C, naar E, naar C en weet ik veel. :P

Maar ik heb dus een ESP ec500 op het oog die ik in mei haal en dit zou me tussengevalletje worden, maar nu dit. Als ik dit wist had ik een Dean Baby in de muziekwinkel gekocht want die was ook leuk lol...

Badman
6 april 2007, 15:35
Ik heb uiteindelijk een dag of 10 moeten wachten op m'n Strat via Musicstore (betaling via overschrijving)... hij zat bijna perfect gestemd in de case, niets van beschadiging en had zeer snelle levering via DPD : ben dus ook eigenlijk een heel klein beetje tevreden over Musicstore ;)

greendayrocks
6 april 2007, 18:24
ja, ik heb het ook gehad, gitaar was niet op voorraad en dus eerst alleen accessoires binnengekregen en pas na een week gitaar. Bij musicstore moet je niet altijd 'op voorraad' vertrouwen.wat op de site staat, is altijd even geupdate, best even naar hen mailen en dan pas bestellen
grtz
sean

RolandT
6 april 2007, 19:56
Maar negatieve verhalen over Music Store zijn meer dan welkom! :cheerup:Ik bestel regelmatig bij Musicstore en nog nooit problemen gehad. Als je meerdere zaken koopt kan je aanduiden of je alles in 1 levering of (indien niet alles op voorraad is) verschillende leveringen. Ook over Thomann ben ik zeer tevreden.

espex87
6 april 2007, 20:11
Ja maar het is dus echt STRONT-vervelend als je dus een mail krijgt met "Je spul(conclusie = alles dus) is verstuurd". Zet er dan bij:

De gitaar is op dit moment echter niet leverbaar en zal binnen 7-9 geleverd kunnen worden.

Maar nee hoor...