PDA

View Full Version : Warwick Rockbass Vampyre - bwerk



Phyrexian
7 januari 2003, 13:28
http://www.warwickbass.com/news/39.htm

Gaat Warwick de BC Rich toer op??
De budgetline reeks Rockbass heeft er een kinky/metal model bij.
Kvind em maar niks, de 'gewone' Warwick zien er in mijn ogen veel mooier uit! Lang leve mijn Warwick Corvette Standard! :grin: :grin:

TuRtLeBoY
7 januari 2003, 14:38
Ja, inderdaad net zo afzichtelijk als een BC, met het verschil dat ik wel een BC wil

nu we het daar toch over hebben: weet iemand waar ik een custom inlay goedkoop kan laten zetten (fretboard) liefst in limburg
ik wil mamelijk op mijn 2e t/m 5 fret de letters L O V E beetje een tegenhanger kreeren van de Mick Thomson signature guitar van BC :smile:

basswasp
7 januari 2003, 14:39
Wat staat er dan op 't fretboard van Thompson?

TuRtLeBoY
7 januari 2003, 14:51
met grote letters staat er HATE

http://www.bcrich.com/guitars/ss/mick7/mick7_ss_warlock.htm

basswasp
7 januari 2003, 14:54
...agressief knulletje... :wink:

Phyrexian
7 januari 2003, 15:03
no bad word about BC Rich... kheb er zelf ook één hoor, BC RICH Ironbird (gitaar)

maar voor bass vind'k het niks...

skabouter
7 januari 2003, 15:28
waar slaat het nou op, om HATE op je toets te zetten. echt DOM !

maar LOVE vind ik wel een leuk ID. alleen nie als je het doed om micks tegenpool te zijn.

gelukkig is slipknot uit elkaar !!!

Phyrexian
7 januari 2003, 16:01
Op 2003-01-07 15:28, schreef skabouter:
waar slaat het nou op, om HATE op je toets te zetten. echt DOM !

maar LOVE vind ik wel een leuk ID. alleen nie als je het doed om micks tegenpool te zijn.

gelukkig is slipknot uit elkaar !!!


das ni dom; doet met een 'd' achteraan schrijven is dom :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: moeha! :grin: (no offense boy)

kwist eigenlijk ni eens dat slipknot uit elkaar was... whatever bands genoeg.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Phyrexian op 2003-01-07 16:02 ]</font>

basswasp
7 januari 2003, 17:12
Ja... Slipknot was uit elkaar... zo meldde Mtv... inmiddels hebben ze alweer gezegd dat 't alleen een gerucht was :S

dikkie dik
7 januari 2003, 19:12
ik vind die bas wel geil :grin:. maar dan mag die headstock dan ook wel een metamorfose ondergaan, net zoiets als een widow-headstock. ziet er we beter uit op zon bass, die headstock ziet er nu zo lomp uit.