PDA

View Full Version : Gitarist 17 jaar omg: veenendaal zoekt band



nemmo
6 april 2007, 13:39
Hoi Ik ben een gitarist van 17 jaar(bijna 18 ) Ik speel nu 1 jaartje gitaar en ben op zoek naar een band. De muziek maakt me niet zoveel uit. Het liefst speel ik dingen als metallica, 3 doors down, ac/dc en dat soort muziek maar ook anouk, racoon en wat zwaardere dingen (avenged sevenfold) Vind ik leuk op te spelen(kortom een hele ruime keuze).

Ik woon in Veenendaal en kan op plaatsen komen die met de trein goed bereikbaar zijn ( Ik heb een OV) Laat even weten of je interesse hebt

mailen kan naar: nemmonav @ Gmail.com

Vriendelijke groet Reinier van Ommen

DarkBillie
6 april 2007, 14:10
ik heb je een PM gestuurt :hippie:

nemmo
6 april 2007, 14:14
Hey ik zie het!! Alleen het is voor mij net wat te ver weg:( Ik wil ebst een keer komen jammen hoor :gitarist:

Succes met het zoeken! Groeten Reinier

Pat85
11 april 2007, 10:04
Hey,
ik woon vlak bij veenendaal, en ben nog steeds op zoek naar wat mensen om een bandje mee te beginnen!
let me know!
patrick

nemmo
11 april 2007, 14:44
Check je pm 8-)

Thundermane
18 april 2007, 21:45
hey goeie avond reinier :D Michiel hier, guitarm8 uit wijk

Tankman
18 april 2007, 23:44
Waar ligt Veenendal precies? Dat zou helpen...

Nog wat...je zei: of zwaardere dingen zoals Aveneged Sevenfold? Uhm...leuke band..maaruh..tja..zwaardere dingen?

Thundermane
19 april 2007, 11:10
hehe je moet er van uit gaan dat reinier nog niet bijster lang speelt maar wel eigen gitaren bouwt :p

nemmo
19 april 2007, 11:31
zwaarder voor mij hea:p speel idd nog neit zo lang...


En veenendal ligt bij rhenen (iouwehands dierenpark) verder is dat een half uur rijden vanaf utrecht in oostelijke richting


gr reinier