PDA

View Full Version : HELP!!! zijn er nog rockabilly contrabassisten???



setzer_fan
7 januari 2003, 10:52
Omdat het 'gezocht' forum niet opschiet, hier ook nog eens: wij zijn al bijna een half jaar op zoek naar een swingende rockabilly contrabassist in omgeving van Groningen. Ben jij er een en houd je van Stray Cats, of weet je iemand die daaraan voldoet, neem dan contact op P-L-E-A-S-E!!! ( = smeken :smile: )

Mail naar: contrabas@ravecats.com
Of kijk op: http://www.ravecats.com

O ja, ik ben niet alleen Setzer fan, maar kan ook (bijna :wink: ) zo spelen, en heb de goeie gitaar ervoor!


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: setzer_fan op 2003-01-07 14:33 ]</font>

AntY
7 januari 2003, 13:34
lol reverend horton heat

die staat op de soundtrack van redneck rampage voor de kenners onder ons :razz:

wat een rommel, zoiets ga je toch niet spelen???? :razz: vandaar dat jullie niemand vinden

( /bitchmode off)

sorry :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: AntY op 2003-01-07 13:35 ]</font>

setzer_fan
7 januari 2003, 16:56
Wie een snelle indruk wil zonder naar mijn site te gaan:

http://www.ravecats.com/files/BovenJan/Sleepwalk.mp3

??? WIE O WIE ???

Laus
8 januari 2003, 12:08
ik vrees voor je dat die best lastig te vinden zijn... je zou het eens bij een muziekschool of conservatorium moeten proberen.

setzer_fan
8 januari 2003, 12:11
Muziekschool hebben we al geprobeerd, conservatorium nog niet, dit zal ik inderdaad doen. Bedankt voor je reactie!

basswasp
8 januari 2003, 13:11
Zowiezo heb ik op dit forum nog geen één contrabassist gezien...

setzer_fan
8 januari 2003, 13:44
Hmmm, op heel internet zijn er weinig te vinden... Maar misschien zijn er mensen die een contrabassist kennen, en mij daarmee in contact willen brengen?

setzer_fan
9 januari 2003, 09:25
... of mensen die mensen kennen die een contrabassist kennen :wink: ??? ...

emielow
9 januari 2003, 11:25
ik wil wel gewon basgitaren in jullie band!

frenske
9 januari 2003, 12:50
Uhm, misschien vinden contrabassisten gewoon dat ze helemaal geen gitaar hebben en dat ze meer onder violen en chello's willen vallen.

Persoonlijk denk ik dat ze gewoon te cool zijn om met ons in aanraking te komen. Vergelijk nu zo'n contrabas met ons plankje.

zenabi
9 januari 2003, 14:44
kijk eens op marktplaats .
Die gene die een contrabas verkoopt of zoekt kan of wil misschien ook wel in een band spelen .
succes

setzer_fan
10 januari 2003, 10:08
Bedankt voor de tip!

MikeDirnt
10 januari 2003, 23:34
TEKORT AAN CONTRABASSISTEN

AMSTERDAM - Nederland heeft een schrijnend tekort aan contrabassisten. Het Conservatorium van Amsterdam luidde daarover de alarmbel.

Er worden te weinig jonge mensen opgeleid, onder meer omdat er tot voor kort geen kleine instrumenten op de markt waren en er geen les kon worden gegeven aan kinderen.