PDA

View Full Version : online snaren kopen



d-guitarman
4 april 2007, 23:09
Hallo iedereen,

Ik was laatst een beetje aan het surfen op internet naar goedkope snaren. Vervolgens kwam ik op de site snarenshop.nl. Deze waren wel erg goedkoop. Heeft iemand van jullie ervaring met deze site (of andere vergelijkbare). Zijn ze wel te vertrouwen?
Het zou wel een oplossing zijn om niet meer de deur uit te hoeven voor snaren, en ze nog goedkoper te krijgen dan in de winkel.

Alvast bedankt.

Pais
5 april 2007, 00:04
Ik ken de site niet maar verbaase me over de prijzen. Later kwam ik erachter dat je dan minstens 10 setjes moet afnemen. Wanneer je een enkel setje koopt zijn ze net zo duur als mn muziekwinkel.
Waarom ook niet gelijk 10 setjes kopen, als je toch tevreden bent over het type... :)

freekick
6 april 2007, 15:47
Ik heb gekeken bij snaren voor akoestische steelstring en dan is het
aanbod wel heel beperktbij snarenshop. Mijn snaren zitten er niet bij.
Ik koop regelmatig snaren online bij lord of the strings,
probleemloos en groot assortiment.

hendrix2
6 april 2007, 16:02
Ik koop m'n snaren altijd in grote massa bij Thomann.
Hier in belgie kosten ze al gauw 9 euro!!! voor een gewoon setje d'addario (schandalig duur). bij thomann betaal ik 4,5 euro ofzo...
Als je dat berekent voor een 8 tal gitaren...

Overigens kosten mandolinesnaren hier in belgie al gauw 14!!!!! euro en bij thomann 5 euro denk ik... Daar ik ook nog eens drie mandolines heb weet ik wel wat te doen...

BamBuFan1
6 april 2007, 23:06
Hallo iedereen,

Ik was laatst een beetje aan het surfen op internet naar goedkope snaren. Vervolgens kwam ik op de site snarenshop.nl. Deze waren wel erg goedkoop. Heeft iemand van jullie ervaring met deze site (of andere vergelijkbare). Zijn ze wel te vertrouwen?
Het zou wel een oplossing zijn om niet meer de deur uit te hoeven voor snaren, en ze nog goedkoper te krijgen dan in de winkel.
Alvast bedankt.

Ik koop zelf meestal bij http://www.lordofthestrings.com/
Daar is achteraf betalen zelfs geen probleem, dus je krijgt eerst je snaren opgestuurd en maakt daarna het bedrag over.

d-guitarman
8 april 2007, 01:31
Ja ik zag dat je bij lordofthestrings achteraf kan betalen. Ik zag dat je bij snarenshop.nl ook kan overschrijven, dus niet van die rare paypal achtige praktijken. Maar toch vind ik het vreemd dat het prijsverschil zo groot is tussen alle aanbieders (winkels en online shops).
Ik vind het zelf fijn om in een winkel mijn snaren gelijk te hebben, maar door zo'n groot prijsverschil zit ik er wel aan te denken om voortaan online te kopen. Alleen wil ik er gewoon zeker van zijn of ik niet genept word ofzoiets.

Bluesbreaker
9 april 2007, 18:41
dus niet van die rare paypal achtige praktijken.

PayPal is helemaal geen raar systeem maar een prima, doorzichtig en bovendien veel geaccepteerde betaalmethode.

heavy-metal-thunder
9 april 2007, 20:49
hallo, ik wou net zelf een topic starten, dat er erg bij aanleunt.

Ik kocht vroeger mijn d'addario (XL Nickel wound) snaren in een plaatselijk muziekwinkeltje. Kostte me 10 euro per setje. Ik vond dit toch wel erg veel en heb bij Music store in Duitsland een pak snaren gekocht, die dezelfde zouden moeten zijn. Echter veel goedkoper, +/- 4,40 euro per setje. Vroeger had ik nooit last van gecorrodeerde snaren, maar nu opeens met die van Music store wel. Toevallig? Op de beurs in Veenendaal kocht ik dezelfde d'adario snaren (ook aan +/- 4,50 per set) en nu blijkt dat die snaren ook al aan het corroderen zijn.

Ik weet niet of dit toevallig is. Zijn er mensen met eenzelfde ervaring?

nemmo
9 april 2007, 22:40
Lord of the string is een superzaak

Ik speel zelf op elixer super light voor de elektrische gitaar.. Supersnaren en ze zijn via lordofthestring ook een stuk goedkoper dan bij ons plaatselijke muziekwinkeltje! (5 euro ongeveer goedkoper) Bij lordofthestring Heb je het ook zo binnen en het naderhand betalen via internetbankieren ofzo is al helemaal een uitkomst.

En je krijgt er een plectrum bij! :cooler:

Groeten een tevreden reinier

drap
10 april 2007, 02:12
Ik heb ook maar de proef op de som genomen en wat besteld bij Lord of the strings. Ik kreeg in ieder geval een keurig mailtje terug met alle informatie. Dat is wel ff wat anders dan de bestelling laatst bij Music Store. Goeie indruk for so far.

nemmo
10 april 2007, 10:42
Ik het net nog een mailtje gehad met daarin dat mijn snaren vandaag verstuurd worden en dat ik ze morgen binnen heb!

Hele goede service dus!

groet Reinier

BamBuFan1
10 april 2007, 20:00
Ik het net nog een mailtje gehad met daarin dat mijn snaren vandaag verstuurd worden en dat ik ze morgen binnen heb!
Hele goede service dus!
groet Reinier

Ja, zo ken ik ze ook. Duidelijk contact en snelle levering.

nemmo
11 april 2007, 15:25
En mn snaren zijn binnen (2 pakjes elixer super light) in perfecte staat..


Ik ga hier vortaan al mn snaren bestellen en kan het iedereen aanraden!!

groet reinier

drap
11 april 2007, 23:07
Ik ben ook zeer tevreden met de service van Lord of the strings. Nog een 1,5 dag later en ik had m'n pakjes snaren + plectra al binnen en nog niet eens wat hoeven betalen. Gelijk maar ff doen. Thumbs up voor Lord of the strings!

ruud_w
10 februari 2009, 18:58
Ik heb in september 2008 snaren besteld bij snarenshop.nl en deze ook betaald. Bestelling werd slechts gedeeltelijk geleverd. Na een aantal mailtje over en weer niets meer ontvangen, ook geen geld retour. Intussen is bijna een half jaar voorbij en op mailtjes wordt niet gereageerd.

Wat mij betreft geen aanrader.

pol
11 februari 2009, 13:17
saitencatalog.de is ook interessant, zeker als je wat aparte diktes zoekt, lord of the strings heeft geen hele dikke losse snaren dacht ik.

HaroldA
11 februari 2009, 14:04
Ik bestel ook eigenlijk alles bij LOTS, ik weet niet eens of de prijzen daar een beetje 'competitief' zijn, maar vroeger waren ze regelmatig de helft goedkoper dan de winkel!

Ze zouden wel iets meer kleine accessoires mogen hebben, net als http://stringweb.nl/ bijvoorbeeld...

yanni
11 februari 2009, 16:21
bij mij zijn snaren goedkoper bij de musicstore

als ik martins of fendersnaren bestel zijn ze goedkoper dan in de winkel
( met verzendkosten!!)

Bloodline
14 februari 2009, 11:41
www.gitaarsnaren.com is een prima site!

Heeft ook elixer setjes met een elixer cloak en dergelijke.


check maar eem!

Jeronymus
28 maart 2009, 22:23
Ik heb in september 2008 snaren besteld bij snarenshop.nl en deze ook betaald. Bestelling werd slechts gedeeltelijk geleverd. Na een aantal mailtje over en weer niets meer ontvangen, ook geen geld retour. Intussen is bijna een half jaar voorbij en op mailtjes wordt niet gereageerd.

Wat mij betreft geen aanrader.

Ik heb het elders ook al aangegeven, maar ik heb precies hetzelfde probleem. Wel afschrijven, de bestelling gedeeltelijk leveren. En daarna niks meer. Ik zit al drie maanden op mijn geld te wachten van een setje Elixirsnaren dat ze toch niet konden leveren. (Maar wel hadden afgeschreven).

Geen zaken doen met Snarenshop!

Bloodline
13 mei 2009, 13:38
gitaarsnaren.com ;)

Tim..
14 juli 2009, 15:53
Hierbij ook nog maar even mij bijdrage:

+1 voor lordofthestrings.com :ok:
Zaterdagmiddag een paar pakjes snaren besteld (naja dan gebeurt er in het weekend niks natuurlijk)
Maandagochtend een mailtje dat ze verstuurd waren, en dinsdagochtend (vanmorgen) lagen ze in de bus.

:cheerup:

HaroldA
14 juli 2009, 16:08
+1 voor lordofthestrings.com :ok:

inderdaad een goede zaak!

Maar qua prijs is Banzai toch bijna de helft goedkoper, maar dat duurt wel 10x zo lang! :chicken:


€3.63 ipv € 6.70 voor een setje GHS .10-.60

Jan Buurman
14 juli 2009, 16:20
Maar Banzai heeft geen Ernie Ball....