PDA

View Full Version : bassist wordt gitarist



kuk
4 april 2007, 20:35
Hallo guy's.
Effen me voorstellen:
ik ben Kurt woonachtig te Bredene(B) en speel al zo'n 8 jaar basgitaar en contrabas.
Ik studeer nog altijd in het conservatorium te Oostende(deeltijds kunstonderwijs),richting jazz en lichte muziek(pop/rock).De bas is leuk maar blijft een begeleidingsinstrument.
Ik wilde al heel lang de gitaar onder handen nemen maar het kwam ermaar niet van.
Eindelijk heb ik een 6 snaar besteld en een nieuwe wereld gaat voor me open....
Kurt

hendrix2
4 april 2007, 23:02
Welkom hier.
Veel succes met het aanleren van de gitaar.

mvg,
kenneth

Henkie spenkie
4 april 2007, 23:26
auw auw auw auw auw!

Waarom!!! waarom zeg ik je!!! :nervous:

Bas is toch veeeeeeel coooooler? :cooler:

Zijn al genoeg gitaristen vind ik! Aan echt goede bassisten is een tekort!

Najah in ieder geval toch maar welkom :)

sandra-kane
5 april 2007, 08:08
welkom kurt,
ik hoop dat je veel plezier krijgt

anibal
5 april 2007, 10:01
Welkom !!


ik ben bijna een keer overgestapt naar drums ;-)

kuk
5 april 2007, 19:32
@Henkie
Ik blijf gewoon door bassen,maar ik wilde al lang de gitaar beheersen.
Ciao,Kurt
Bredene

Henkie spenkie
5 april 2007, 22:42
OOOW Gelukkig! :D Dat maakt een hoop goed ;)
Moet eerlijk toegeven dat ik af en toe naast het bassen ook wel eens de gitaar pak... opzich wel handig om dat ook een beetje te kennen :satisfie:

Contrabas leek me ook wel heel leuk om te doen eigenlijk.. alleen een beetje duur. Is dat moeilijk (veel moeilijker als gewoon bas?)

fretboardtoash
5 april 2007, 23:13
neeeee, nog n bassist minder. en ze zijn al bijna uitgestorven, welkom verder

Strangegun
6 april 2007, 13:48
Welkom !!


ik ben bijna een keer overgestapt naar drums ;-)

Welkom

En ik ben overgestapt van drums naar gitaar ;)

kuk
6 april 2007, 19:19
@Henkie