PDA

View Full Version : Weet iemand wat voor Marshall dit is??



Abel90
4 april 2007, 19:06
Heey,
Ik heb een Marshall versterker die ik wil verkopen maar ik heb geen idee wat ik ervoor kan vragen aangezien ik geen vergelijkende Marshall versterker kan vinden. Het is een 60Watt Keyboard Combo. Als je een foto wilt zien moet je ff erom vragen. Hartstikke bedankt!!
groetjes,
Abel

Jimwoud
4 april 2007, 19:09
Heey,
Ik heb een Marshall versterker die ik wil verkopen maar ik heb geen idee wat ik ervoor kan vragen aangezien ik geen vergelijkende Marshall versterker kan vinden. Het is een 60Watt Keyboard Combo. Als je een foto wilt zien moet je ff erom vragen. Hartstikke bedankt!!
groetjes,
Abel

Als jij antwoord wilt zou ik toch maar eens een foto op het forum zetten.

skabouter
4 april 2007, 19:13
and there it is......
http://i37.photobucket.com/albums/e68/skabouter58/DSC00361.jpg
ik heb hem niet verkleind, maar zo dudielijk is die pic niet.....
toch doet het me wel bekent voorkomen....zijn dat niet die Mosfet amps? 2 channels, 1x12? Abel, wat staat er precies op? tis moeilijk te lezen zo.

Abel90
4 april 2007, 20:04
er staat op: Keyboard Combo, onder de powerknop staat 05744R en op de achterkant staat 60Watt en R.N.S./8 Ohm en model 5306 maar ik kan geen Marshall vinden die op deze lijkt als ik iets van dit google

skabouter
4 april 2007, 20:20
redelijk apart, dan is het iets waar ik ook nooit van gehoord heb, en ik wist niet eens dat marshall keyboardamps maakt....... ik geeft het (nu al) op!

Abel90
4 april 2007, 20:55
hehe okee. Maar hoeveel denk je dat ik ervoor kan vragen of kun je dat niet beoordelen?

DeiDRagonas
4 april 2007, 21:23
Hoi... Ik wil wel een poging wagen... Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed (aan het model nr te zien) dat dit een Marshall is uit begin 1980... Toen de eerste jcm amps uitkwamen (weet niet precies welke serie, maar ik bedoel de modellen 4010, 4104 en 4103) hebben ze een hele reeks soortgelijke transistor amps gemaakt... inderdaad met mosfet techniek. Aan het modeltype te zien is dit daar een broertje van... Die model namen waren bijv. 5002, 5010, 5210 en nog een aantal... Dat was ook de periode dat ze op die combo's nog dergelijke grote logo's gebruikten. Ik denk dat dat dingetje hooguit 150,- a 175,- waard is, mits in nette staat.

Hopelijk kun je hier wat mee. Groeten, Roy.

Agent_Smith
4 april 2007, 21:34
5306 schijnt idd een 60watt keyboard combo te zijn met 1x15" config. en twee kanalen.
Nog nooit in het echt gezien en ik ben bang dat er niet zo hel veel animo voor zal zijn... Maar je weet nooit! :)

Realeigo
4 april 2007, 21:55
Drtube zegt:

5306, 60W 1x15" keyboard combo

This keyboard combo was introduced in 1984 and was discontinued in 1988. It was a split channel master volume amp.

Rinze
4 april 2007, 23:05
Split-channel transistorbak voor een keyboard? En dan? Lekker scheuren met je synth? :eek:

skabouter
5 april 2007, 01:12
OW en OF dat goed kan klinken man!! juist een synth kan geweldig klinken over analoge systemen, met een smerige fuzz erbij ofzo. maargoed, tis niet altijd wenselijk, synths hebben teveel laag. maaarrrrrr als het echt een keyboardamp is...dan is die speaker mss wel bestand tegen zoveel laag....
enfin, je kan dingne altijd kwijt raken, als er maar animo voor is! en de juiste prijs. ik doe even geen uitspraak over een richtprijs, ik ken dat ding niet........

abel, wat deed je er zelf mee? gitaar over spelen? of keys? je hebt een aardig aantal amps, te zien op de pic.......

Dude
5 april 2007, 12:28
Is die ergens te koop ? zo ja dan heb ik wel interesse, als de topicstarter van een koop afziet zou je mij dan effe een pm willen sturen met de gegevens van de verkoper.

mijn keyboard gaat momenteel over mn basversterker maar die kleurt teveel mee...

skabouter
5 april 2007, 12:31
dude de topicstarter moet er juist vanaf, lees het eens anders :D oftewel PM hem!