PDA

View Full Version : Indutriele velcro ( klittenband )



Jay75
4 april 2007, 15:53
Waar kun je dat hele stevige klittenband kopen, want bij de gamma en praxis weten ze van niks, alleen gordijn klitteband hebben ze.

Iemand anders tips??

Thanks

lampz
4 april 2007, 16:30
Hier lag het gewoon bij de plaatselijke stoffenwinkel...

Fuhgawz
4 april 2007, 16:46
http://www.conrad.nl. Even zoeken op 'Duotec'. Ik heb in andere topics gelezen dat ze bij de Hema ook een variant hierop hebben.

Dude
4 april 2007, 17:55
hemaspul is helemaal ruk... plakt voor geen meter op bv de rubbere ondergrond van boss pedaaltjes. Dat spul is van zichzelf al wat vettig namelijk.

dml
4 april 2007, 18:01
hemaspul is helemaal ruk... plakt voor geen meter op bv de rubbere ondergrond van boss pedaaltjes. Dat spul is van zichzelf al wat vettig namelijk.

Ik deel je ervaring absoluut niet. Ik heb een aantal pedalen en ander spul in mijn rek geplakt, op zo'n stalen 19" plaat, met "Duo Tec" wat je bij de Hema kan kopen. Elk weekend gaat m'n rekje de bus in en uit, wordt gekanteld, enz. De pedalen liggen nog steeds op hun plek.

Zaak is sowieso om de te plakken delen goed te ontvetten.

drap
4 april 2007, 18:09
Een beetje gitaarzaak heeft het ook gewoon.

Luigi
4 april 2007, 19:15
Duotec. Van Conrad. Dat spul van de Hema is hetzelfde maar veel duurder en bovendien voorgeknipt in te kleine stukjes.

robzilla
4 april 2007, 20:29
hemaspul is helemaal ruk... plakt voor geen meter op bv de rubbere ondergrond van boss pedaaltjes. Dat spul is van zichzelf al wat vettig namelijk.

Je moet ook de rubberen mat van de boss pedalen afhalen en de velcro op de metalen behuizing plakken..

Mitch
4 april 2007, 21:23
Hema spul heet Bevestigingsband. Het ligt bij de diverse kleine gereedschappen en fiets/auto accesooires en dergelijke. Ze hebben ook gewoon klittenband, bij de gordijnen en zo, maar da's niet geschikt om pedalen mee vast te plakken.

Jay75
8 april 2007, 13:47
Thanks!

Ik ben nar de lokale stoffenwinkel geweest en heb goede klitteband gekocht!
Nu maar hopen dat het blijft zitten met dubbelzijdige vloerbedekkingtape :)

cardinal
9 april 2007, 18:35
wellicht wat voor www.tonefactory.nl (http://www.tonefactory.nl) om dit in het assortiment te nemen?