PDA

View Full Version : Gitarist voor metalband omg. Wageningen



Izegrim
4 april 2007, 13:00
Ik ben op zoek naar een metalband of wil wat starten. Ik ben 28 jaar en speel bijna vier jaar gitaar. Ik heb al wel bandervaring en schrijf veel materiaal wat een beetje richting melodische deathmetal aanleunt maar ik ben ook erg te porren voor thrash, death, grind, black etc. Voornamelijk ben ik op zoek naar een weg om te groeien als bandmuzikant. Mijn huidige band schiet op veel vlakken tekort. Ik ben enthousiast, assertief en toegewijd en zoek mensen die dat ook zijn. Wie wil d'r beuke!

Izegrim
23 april 2007, 12:27
Ik heb inmiddels mijn vertrek aangekondigd bij mijn huidige band. Ik ben dus echt op zoek naar muzikanten om een nieuwe band te beginnen òf een band die op zoek is naar een gitarist in omgeving Wageningen, Renkum, Rhenen, Ede, Veenendaal etc.

prima-nocte
24 april 2007, 11:48
hi

We zoeken nog een gitarist erbij.. onze zanger en drummer komen uit wageningen maar we oefenen in nijmegen.
kijk maar ff op www.prima-nocte.com dan kan je muziek downloaden om te kijken of het wat voor je is en of je denkt dat je het trekt enzo..

Izegrim
13 juni 2007, 11:49
Sorry voor mijn verschrikkelijk late reactie. Ik heb e.e.a. geluisterd en ik vind het echt lekkere shit. Mijn grote tegen is echter jullie standaard stemming. Ik speel en luister (op een paar thrash bands na) bijna alleen maar dingen in de buurt van Bb B, C. Mochten jullie ooit in B gaan spelen dan zou ik graag eens kennis komen maken. Muzikaal ligt het behoorlijk in mijn straatje. :)

prima-nocte
13 juni 2007, 11:54
we staan in C :P

Izegrim
13 juni 2007, 11:59
Op de demo-songs ook? Wow... misjudgement! :P Eh ik pm je wel ff.

prima-nocte
14 juni 2007, 17:05
nee op de cd staan we in d volgens mij.. maar dat is alweer ff geleden..
stuur maar PM ;)
Kan je wel ff wat samples opsturen uit de oefenruimte