PDA

View Full Version : Verkooppunt Peavey Valveking



Dribbel_
4 april 2007, 11:35
Hoi, ik wil deze versterker nou echt graag eens uitproberen maar bij feedback blijven ze uitstellen wanneer deze binnenkomt, eerst eind februari, toen eind maart, nu is het weer eind april, dus ik ben het een beetje zat.

Weet iemand waar ze verder in de buurt van Rotterdam-Den Haag de Valveking series verkopen.

Het gaat om de stack

alvast badankt :chicken:

DaveItUp
4 april 2007, 11:39
In principe zouden ze die gewoon moeten hebben bij feedback. Althans een vriend van me werkt r en heeft m meermaals getest daar.

Dribbel_
4 april 2007, 13:33
In principe zouden ze die gewoon moeten hebben bij feedback. Althans een vriend van me werkt r en heeft m meermaals getest daar.

Hmm ik heb vandaag nog met feedback rotterdam gemaild
Misschien bij een ander filiaal dan ? Waar werkt die vriend van je?

ColourofFire
4 april 2007, 13:37
Hmm ik heb vandaag nog met feedback rotterdam gemaild
Misschien bij een ander filiaal dan ? Waar werkt die vriend van je?

Vorige keer dat ik bij feedback rotterdam was (ongeveer een maand geleden denk ik?) hadden ze ze gewoon staan

DaveItUp
4 april 2007, 13:44
Rotterdam idd.

Dribbel_
4 april 2007, 13:47
Vorige keer dat ik bij feedback rotterdam was (ongeveer een maand geleden denk ik?) hadden ze ze gewoon staan


Godver dat schiet niet op dan, ik ga er voglende week maar ff langs dan moet nog wat kleine zooi hebben gelijk maar eens kijken of die er dan staat.
Dankje

marc_o
4 april 2007, 14:01
Inderdaad raar, ik heb 'm allang getest bij Feedback, ergens begin dit jaar...

Dribbel_
4 april 2007, 14:31
Inderdaad raar, ik heb 'm allang getest bij Feedback, ergens begin dit jaar...

De stack of de combo?
En wat vond je ervan?

marc_o
4 april 2007, 15:28
212 combo, en ik vond 'm voor z'n geld erg goed hoor. Vette scheur en verrassend leuk clean, flink volume en een boost op je overdrivekanaal, nou, wat wil een mens nog meer voor dat geld? € 499,- was ie, ik heb wel slechtere investeringen gedaan hoor.

Dribbel_
4 april 2007, 16:12
Voor de mensen die hem dan getest hebben
hoe beviel het ?

Dribbel_
4 april 2007, 16:13
212 combo, en ik vond 'm voor z'n geld erg goed hoor. Vette scheur en verrassend leuk clean, flink volume en een boost op je overdrivekanaal, nou, wat wil een mens nog meer voor dat geld? € 499,- was ie, ik heb wel slechtere investeringen gedaan hoor.

Ja heb er inderdaad veel goeie dingen over gehoord, ben zelf van plan voor de stack te gaan, 700 in totaal vind het een mooie prijs voor een volle buizenbak. Dus ben erg benieuwd hoe het allemaal nou echt klinkt.

marc_o
4 april 2007, 16:24
Ja heb er inderdaad veel goeie dingen over gehoord, ben zelf van plan voor de stack te gaan, 700 in totaal vind het een mooie prijs voor een volle buizenbak. Dus ben erg benieuwd hoe het allemaal nou echt klinkt.

Wellicht is het je droomsound, ik heb geen idee wat jij wil horen in een geluid, wat voor muziek je speelt, wat je smaak is en welke gitaar je ermee gaat gebruiken. Ik vond het een toffe allrounder in ieder geval.

Dribbel_
4 april 2007, 17:44
Wellicht is het je droomsound, ik heb geen idee wat jij wil horen in een geluid, wat voor muziek je speelt, wat je smaak is en welke gitaar je ermee gaat gebruiken. Ik vond het een toffe allrounder in ieder geval.


Speel nu met m'n ibanezjs1000 dus dat is wel een mooie combinatie
Maar met m'n bandje spelen we poppunkrock en ik ben ook niet echt opzoek naar een specifieke sound, dus als de instelmogelijkheden zo zijn om er goed vershcillende geluiden uit te krijgen ben ik al blij. En er moet natuurlijk een goeie clean op zitten en het moet hard genoeg gaat om live mee te spelen maar dat laatste is sowieso geen probleem.

Squier4ever
4 april 2007, 17:50
voor punk moet je maar een sound hebben!

kneiterhard met niet teveel gain. dus geen recto IMO, dan word het meteen zo metal en emo enz...

Dribbel_
4 april 2007, 19:16
voor punk moet je maar een sound hebben!

kneiterhard met niet teveel gain. dus geen recto IMO, dan word het meteen zo metal en emo enz...

Ik bedoel dat ik niet precifiek naar 1 geluid opzoek ben wat ik in m'n hoofd heb, dus het is gewoon ff afwachten wat dit ding allemaal kan hoe het klinkt :chicken:

marc_o
5 april 2007, 09:25
Dribbel, het mag geen enkel probleem zijn om met de Valveking jouw geluid te maken, geloof me gerust. Neem wel de top met box of anders de 212 combo (met 2 speakers dus), die zijn 100 Watt, en door de 2 of meer speakers klinkt het wat lekkerder allemaal. Mocht je weinig verstand hebben van afstellen van geluid, neem je het best iemand mee die het voor je of samen met je doet. 2 horen meer dan 1 natuurlijk en kijk ook zeker even aan de achterzijde naar de Class A draaiknop. Je geluid verandert hier ook nog door. Ik zeg niet beter of slechter, maar anders, want jouw sound is jouw sound. Mocht je bovenstaande niet begrijpen, is het zeer zeker zaak iemand mee te nemen.

Er wonen best wat ervaren Gitaarnetgebruikers en geluidsfreaks bij jou in de buurt namelijk, doe daar je voordeel mee, het kan een berg schelen.

Trouwens....wat moet een punker nou op een JS1000?

Dribbel_
5 april 2007, 18:45
Dribbel, het mag geen enkel probleem zijn om met de Valveking jouw geluid te maken, geloof me gerust. Neem wel de top met box of anders de 212 combo (met 2 speakers dus), die zijn 100 Watt, en door de 2 of meer speakers klinkt het wat lekkerder allemaal. Mocht je weinig verstand hebben van afstellen van geluid, neem je het best iemand mee die het voor je of samen met je doet. 2 horen meer dan 1 natuurlijk en kijk ook zeker even aan de achterzijde naar de Class A draaiknop. Je geluid verandert hier ook nog door. Ik zeg niet beter of slechter, maar anders, want jouw sound is jouw sound. Mocht je bovenstaande niet begrijpen, is het zeer zeker zaak iemand mee te nemen.

Er wonen best wat ervaren Gitaarnetgebruikers en geluidsfreaks bij jou in de buurt namelijk, doe daar je voordeel mee, het kan een berg schelen.

Trouwens....wat moet een punker nou op een JS1000?

Ik ben er zelf ook wel van overtuigd dat deze versterker het gaat worden, mede door geluidsamples en video's maarja ik wil het gewoon zelf allemaal eerst uitgebreid testen voor ik iets aanschaf, hoe voordelig dat ding ook is ten opzichte van andere buizenstacks voor een arme student blijft het veel geld :chicken:

Ik ben bekend met het afstellen van geluid ja zit zelf ook altijd eindeloos op m'n versterker en pedalen te kloten tot het echt zo goed mogelijk klinkt.
Vandaag dus bij feedback geweest, maar geen valveking, over 2 weken zijn ze er weer. En ik ga inderdaad voor de head met kast. Jep die Classa/b knop idd het is zo'n sweep ding heb die nog nooit ergens op gezien/gebruikt, maar gewoon hoop testen en vanalles proberen maar dat komt wel goed

Niet alleen punk muziek hoor maar met m'n bandje maken we pop/punkk/rock dus dat wil ik er zelf uit krijgen, en heb verder inderdaad weinig met meneer Satriani, maar toen ik voor het eerst op die gitaar speelde was ik verkocht. Ik hou sowieso van snelle gitaren lekker dunne hals, en ben er nog geen tegengekomen die ik zo lekker vond spelen als deze. Ze zullen er uiteraard zijn maar voor mij is dit nu ff een superding :chicken: