PDA

View Full Version : custom made bass door Danny Marcovich!



emielow
4 april 2007, 09:41
Na een lange tijd van wachten is het dan eindelijk zover, ik krijg mijn custom made basgitaar, gebaseerd op mijn eigen ontwerp! Niet uit handen van Windmill, maar van Danny Marcovich! Gitaarnet heeft uiteindelijk de knoop doorgehakt om Marco Schoots van windmilll aan de kant te zetten, omdat van hem geen enkel initiatief komt, geen bericht, het lijkt wel of hij van de aardbodem is verdwenen. Een erg kwalijke zaak als je het mij vraagt; iemand biedt zich aan als sponsor voor de wedstrijd en laat vervolgens 2,5 jaar niets meer van zich horen...

Maargoed, erg netjes van Gitaarnet om met dit alternatief te komen! Afgelopen zondag heb ik met Gitaarnet en Danny Marcovich om tafel gezeten en het ontwerp besproken. Ik ben nu nog aan het denken over hoe en wat ik het wil hebben, welke houtsoorten etc. Ik heb dus erg veel inspraak in het bouwproces, iets wat erg leuk en leerzaam is. Binnenkort ga ik met Danny om tafel zitten om het exacte ontwerp te tekenen en te beslissen hoe de bas gebouwd gaat worden. Ik houd jullie op de hoogte....

http://www.gitaarnet.nl/gallery/Droombasgitaren/1058549135_eow_bass_2.jpg

jorrit
7 april 2007, 15:33
ziet er goed uit, wat voor soort finish had je in gedachten? de blauwe vind ik een heel stuk minder...