PDA

View Full Version : Slayer \m/



X-Rated
4 april 2007, 03:11
Laat in de nacht nog bezig met lekker frutselen met de PodXT en EZdrummer :rockon:Heb het prima naar mijn zin ;)

Klikz0r (http://www.zvenix.com/music/tone_8.mp3)

iwamoto
4 april 2007, 09:14
wow. klinkt coowl, heb je de 2e gitaar gewoon appart opgenomen? en waar is de veel te snelle en ongecontroleerde solo?

Bloodline
4 april 2007, 09:35
hort dit niet in sounds :D ?

Rinze
4 april 2007, 09:47
Slayer!!

Klinkt lekker, wat voor model heb je uit de PodXT gebruikt?

X-Rated
4 april 2007, 10:10
Ik heb een patch bundle van Mendel gekregen :D Dit is de MS-L6 Big Bottom amp met een Treadplate cab.

Jammer genoeg is het niet ultra strak :D Wat voor tuning gebruikt Slayer trouwens? Het lijkt alsof ze bij Raining Blood D# als grond toon hebben.

De snelle ongecontroleerde solo begin ik niet aan. Het Slayer stuk was puur
voor de lol :) Het eerste stuk wil ik gaan uitwerken tot een nummer. Ik heb voor het simpel gewoon 1 gitaar partij ingespeeld, deze copy/pasten, 70% L en R pannen en 20ms verplaatsen. Behalve bij het beruchte Slayer introotje heb ik de beide partijen appart ingespeeld ;)

Bl44t44p
4 april 2007, 15:58
Snare klinkt als een zweepslag en ligt ook niet lekker in de mix. Verder wel ok. Met een betere mix erg fijn gitaargeluid!

Gitaro
4 april 2007, 17:57
Jep, heel Reign in Blood staat in Eb. Of D#, het is maar hoe je het bekijkt. Tenminste, ik geloof niet dat er uitzonderingen zijn. Ik speel zelf alleen Angel of Death, Altar of Sacrifice (de meest br00tal Slayer riff ooit!) en Raining Blood.

Slayer drums bovenaan! DUM DUM DUM!!!

Madcow
4 april 2007, 19:41
*Zucht* Heb ik me floyd net op Drop C gezet komen jullie aan met slayer.
Ik ga ff de gitaarstemmen.

btw klinkt lekker :satisfie:

ook voor mij:
Dum Dum Dum

Gitaro
4 april 2007, 21:36
Dum dum dum-ta nanana, nanana, nanana... standaard conversatiemateriaal voor in de kroeg! :rockon:

Nostalgia
4 april 2007, 22:10
Hoe out of line ben ik als ik zeg dat dit me nogal doet denken aan GTA:Vice City... Raining blood dan he.

Hey hey hey, it's Lazlow here on V-rock, your station of rock for seventy-five years, let's go to the V-phones...

Klinkt erg vet. Nachtelijke creaties zijn de bom :P

X-Rated
4 april 2007, 23:21
Aah bedankt voor de feedback :)

Ik heb wat wijzigingen gemaakt zoals de snair (hopelijk) wat minder fel gemaakt. Ik had vrij veel snairbottom weg gedraaid waardoor de "hisss" eraf was. Daarna volgens mij nog wat room reverb erop gedaan zodat die knal in de attack wat minder opvalt. De timing van het tussenstuk is ook veranderd omdat dat gewoon niet klopte. Verder het ik de Slayer riff even opnieuw ingespeeld . Anders staat het zo noob ;)

Ik moet nog uitvogelen hoe ik met Reason een leuke basslijn eronder kan zetten.

Klikkeeh (http://www.zvenix.com/music/tone_9.mp3)