PDA

View Full Version : Mag ik mezelf voorstellen...



Nostalgia
3 april 2007, 22:47
Hallo mensen,

Mijn naam is Joost Spanjerberg en ben begonnen met gitaarspelen op mijn zestiende, which is zo'n vijf jaar geleden. Drie jaar klassieke les gehad met nog een jaartje elektrisch ertussen en ik begin nu net op een serieuzer niveau klassieke gitaar te spelen (elek. gitaar is nogal verrot, daar speel ik heel af en toe nog op). Dus meer oefenen ipv aankloten in de hoop die prelude van Bach er eens in te krijgen :)

Verder kan ik jullie vertellen dat ik hopelijk binnenkort word aangenomen bij de HKU (ik zit nog te wachten op de bevestigingsbrief), voor de studie Composition for the Media. That's right, ik ben een rasecht componistje :P En daarmee ook meteen mijn idee bij dit forum, ik wil in de loop van de tijd eens wat werk van mezelf gaan posten, wat opnames en composities; feedback is namelijk altijd goed (pun intended :D ).


Tot later folks,

Joost

CowGuitar
3 april 2007, 22:56
Welkom! Je heb me nieuwsgierig gemaakt naar je werken :cooler:

Gitaro
3 april 2007, 23:37
Haha, cool, ik was van plan misschien Composition & production (of iets in die richting) te gaan doen. Ik wou nog naar de open dag op de 31e maar ik kon geen motivatie vinden. Nog maar een jaartje aan de bak dus :D. Succes in ieder geval. Ik hoop voor je dat ze opschieten want toen ik afgewezen werd voor een of andere grafische studie (ook faculteit KMT) was het al weer bijna te laat om wat anders te kiezen.

Nostalgia
5 april 2007, 17:47
Check sounds, daar heb ik wat dingen van mijn toelating neergezet :)

Ik ben ook toegelaten btw :D

lifespan
15 april 2007, 12:54
Hallo Nostalgia,

Hartelijk welkom op dit forum. Leuk om ook eens een pure "non-electrieker" met een klassieke smaak tegen te komen. Succes met je studie en ben natuurlijk nieuwsgierig naar je werk.

Succes en zo.

Gr, Pep

Tho
15 april 2007, 12:56
Hallo Nostalgia,

Hartelijk welkom op dit forum. Leuk om ook eens een pure "non-electrieker" met een klassieke smaak tegen te komen. Succes met je studie en ben natuurlijk nieuwsgierig naar je werk.

Succes en zo.

Gr, Pep

holy crap gast, alle laatst bijgekomen replys op deze hele pagina zijn van jou :chicken:

lifespan
15 april 2007, 19:29
Yo Tho, rustig weekendje, lekker weer en zo... zat lekker achter de PC en voor ik het wist heete ik een hele ris "nieuwkomers" welkom...en zo hoort het ook!!

gr, Pep

repelsteeltje
15 april 2007, 19:46
Hallo, welkom en veel plezier hier,