PDA

View Full Version : Nog één



Daan K
3 april 2007, 13:02
Vraag me af wat je vindt van de riff van het nummer Die Alone.

http://myspace.com/therealgoods

Jyuuga
3 april 2007, 22:39
Dat nummer steekt goed in elkaar, maar om een hit te maken die de mainstream people te bereikt, moet je á la Nelly Furtado spelen ofzo, no offence though, maar ik denk dat het huidige Nederland/USA over het algemeen meer luistert naar de poppy dingen, omdat de meeste-meisjes tieners veel van pop houden ofzoiets,en dat is de base om een groot succes te maken. maar ik vind wel dat de potentie er wel zeker is om populair te worden. Hopelijk komt er op een dag één of andere meneer van een platenmaatschappij voor jullie. Dat laatste nummer, iets met Own deed me ook sterk denken aan een Jimi Hendrix lick in de intro, dus das goed! Ik ben iig al één fan :).

Daan K
4 april 2007, 00:42
Okee, ik wist niet dat dit een riffjestopic was bedoeld om de nieuwe hitparade-aanvoerder te vinden.. De echte goeie riffs stammen rond 1970 als je het mij vraagt. Wat er daarna gebeurt is daar allemaal een aftreksel van.

Maar bedankt voor je compliment!

Slevin
4 april 2007, 01:53
Tof nummer.

Jyuuga
4 april 2007, 12:11
@Danny-K
Oeps. sorry, ik ben nogal een verstrooid persoon en redelijk kritisch, dus dan ga ik het standaard vergelijken met een hoop andere mensen e.d. dingen.
Maar zoals ik al zei het steekt goed in elkaar, en is eigenlijk het beste wat ik heb gehoord van een onbekende band. Ik zeg: ga zo door!