PDA

View Full Version : Annihilator + Trivium in Brussel 29 april



Reel Big Fish
2 april 2007, 23:28
Omdat het andere topic niet veel rekening houdt met de zuiderburen, open ik er maar een nieuw topic voor.

Ik ga er heen met de hoop dat Annihilator veel oud werk speelt (Alice in Hell, Never Neverland) en Trivium weinig nieuw werk maar veel van Ascendancy. Dat laatste word al erg lastig, gezien The Crusade een beetje gehyped word. Is best jammer dat metalheads Trivium op dat album gaan beoordelen, omdat ze eigenlijk veel meer in hun mars hebben.

Het laatste (Annihilator met oud werk) zal ook een opgave worden, gezien het feit dat 16 (??) april hun nieuwe album gereleased word. Ik heb hem stiekem al en tja,.. net als al hun nieuwe werk lijkt het allemaal iets teveel op elkaar. Voordeel aan dit album is dat er op iedere track een andere gitarist meespeelt. We kunnen het nummer "Kicked" sowieso verwachten op het optreden, omdat Corey van Trivium daar in speelt. Dat nummer is overigens wel goed te doen...

Dus, wie gaat ook? Ik ben er sowieso met de drummer en bassist van mn band.

Rock on! :rockon:

Reel Big Fish
27 april 2007, 23:30
Ai ai ai, het is bijna zo ver... schijnt dat Annihilator ongeveer een uur zal spelen, word dus denk ik erg bruut!! :D

Reel Big Fish
30 april 2007, 12:01
1 tip voor iedereen die vanuit Nederland naar Brussel gaat; het is een ramp! Wij zijn om half 7 in Brussel aangekomen en we hebben er bijna 2 uur over gedaan om AB concerts te vinden. We kwamen zo half 9 ongeveer aan.. Annihilator gemist :(

Trivium wel de hele set gezien. Het publiek was echt enthousiast, dat maakte het superbruut. Speelde echt een paar 'classics': Reqiuem, Ember to Inferno, Rain, Drowned and Torn Asunder. Fuck yeah! :rockon:

Corey speelde het strakst van de gitaristen, damn die gast is goed!! Matt maakte wel wat fuck ups... dat maakte niet zoveel uit maar wat wél irritant is dat hij steeds van die harmonics door Corey zn spel zat te blaten... Bij Ember to Inferno vooral. Erg jammer, echt van die 'kijk mijn techniek'-acties. Jammer jammer jammer...

Energieke, leuke show, dat zeker! Ook wel jammer dat ze Anthem en Dying in your arms speelden, maarja, het was kick!

:rockon:

Strangegun
30 april 2007, 12:37
Ik krijg ze woensdag te zien :) Was de zang trouwens goed? want laatst speelde ze als voor progamma bij iron maiden en toen was die zanger echt niet geweldig..

Reel Big Fish
30 april 2007, 12:50
Ohja ook zoiets... bij Gunshot to the head of trepidation bijvoorbeeld,.. dat nummer moet gewoon echt met grunts... gaat hij zingen, maar dat klinkt echt niet bij dat nummer. Bij de rest van de nummers was de zang imo goed, lekker rauw. Vond het ook kick dat Corey (niet de frontman) bij Ember to Inferno en Reqiuem zong! :D

gerrekat
1 mei 2007, 12:20
Ik ga waarschijnlijk naar Tilburg, met name vanwge Annihilator, al vind ik hun "nieuwe" zanger vreselijk.

krizz
1 mei 2007, 14:35
Ik ga woensdag. Ik heb er wel zin! Ik heb Trivium net pas `ontdekt' en (vooral Ascendancy) blaast al weken door m'n luidsprekers.

Je kunt wel horen dat ze qua techniek in The Crusade erop vooruit zijn gegaan, man daar zitten een paar zieke solo's in! Leuk :)

happynjitram
1 mei 2007, 15:42
Weet iemand of 013 ver lopen is vanaf het centraal station in Tilburg??
En hoelaat het concert is afgelopen ivm de laatste trein

krizz
1 mei 2007, 20:39
Is vlakbij het station, zie ook www.013web.nl

Fender75
1 mei 2007, 22:24
Wordt morgen genieten...

Strangegun
2 mei 2007, 07:16
Hehe ja, :) alleen ben wel een klein beetje bang dat trivium tegen gaat vallen :(

krizz
2 mei 2007, 23:23
Damn, dat was vet, en ik vond het echt niet tegenvallen! Ik ben blij dat ik m'n oordoppen bij me had :D

Alleen die harmonics van Matt waren vrij irritant soms ja, hij is wel een beetje `omhooggevallen' heb ik het idee...ach gaat wel weer over.

happynjitram
3 mei 2007, 00:18
jahoor, het was vet. De eerste band die speelde klonken erg veelbelovend. annihilator speelde superstrak, en trivium stelde alles behalve teleur. topavond!!!

Strangegun
3 mei 2007, 07:18
Het was echt ruig :) Voorprogamma vond ik echt goed (kon ze helemaal niet)
En Trivium was zeker geen domper.

Alleen de drummer van trivium is dat die van Blink 182 ? want hij leek er verdacht veel op.

Fender75
3 mei 2007, 09:06
Goede show! Vond vooral annihilator zeer goed, mix was perfect! Trivium was muzikaal gezien ook erg goed, ik vond alleen de mix niet goed. Heel veel muziek, heel weinig zang...was een beetje jammer...Maar het was retestrak een goede sfeer, bier was goed...wat wil je nog meer..:) :rockon:

En nee, da's niet de drummer van Blink 182...die heeft meer tattoos!

Reel Big Fish
3 mei 2007, 12:53
Drummer Trivium: Travis Smith
Drummer Blink 182: Travis Barker

... verschil is ook dat T. Smith een redneck is. Hij was namelijk jarig @ Brussel en toen ging hij even praten; door zn accent moest ik alleen al lachen :p

happynjitram
3 mei 2007, 13:11
Hij praatte in tilburg ook een stukje. en toen deed matt hem na zoiets van: Hi im travis, i'm from alabama. en toen speelde die gitarist er zo'n deuntje bij...

Ach whatever had dat niet zo goed meegekregen :D

Fender75
3 mei 2007, 13:25
Sweet Home Alabama...op z'n metals..

Strangegun
3 mei 2007, 13:46
IK vond het trouwens ook zo mooi bij die ''moshpit'' dat als iemand valt gelijk weer word opgepakt. Had het zelf namelijk ook ik viel op de grond er vielen er 3 over me heen maar werd al snel omhoog gehaald :P
en de fans onderelkaar zijn gewoon zo aardig. ze helpen elkaar als er iets gebeurd je kan er zo een praatje mee hebben enzovoort. dat heb je volgens mij bij geen een andere soort muziek (dan bedoel ik dus muziek zo als trance/jumpstyle/hiphop/r&b etc.)

happynjitram
3 mei 2007, 17:54
Ja, als je in een pit zit waar je niet wordt opgeraapt zit je niet in een echte pit. Safety first :rockon:

Er stond trouwens zo'n vies klein puberaal meisje helemaal vooraan, die boos werd omdat mensen riepen: "we want more" na annihilator. Ze zei: Hou je bek! ik wil trivium! En toen ging ze stoer met haar vriendin trivium roepen...

Kan ik me zo aan ergeren-_-

Fender75
3 mei 2007, 18:54
Ook puberale mutsen luisteren naar metal..:) Het had net zo goed The Backstreet Boys kunne zijn..:)

happynjitram
3 mei 2007, 19:32
ja maar laat annihilator lekker hun ding doen, of kom anders om lekker om 9 uur binnenwandelen...GRRRRRRRRRRRRRRRR

Strangegun
3 mei 2007, 21:16
Hoop dat er wat filmpjes op youtube komen :satisfie: altijd leuk om naar te kijken.

Fender75
3 mei 2007, 22:14
Ik vond Annihilator echt geweldig...nog nooit gezien, maar echt geweldig goed..morgen even een cd'tje scoren..:)

Strangegun
4 mei 2007, 18:37
Op youtube staan al wat filmpjes als je Trivium tilburg intypt.