PDA

View Full Version : Popa Chubby



anoniem
21 april 2001, 20:13
Is Popa Chubby wat? - nog nooit gezien...

Stratopeek
28 april 2001, 13:09
Hij is groot & breed! Z'n muziek is goed, maar op den duur vind ik het een beetje hetzelfde worden!
Gr Peter

Stratopeek
29 april 2001, 13:09
Heb hem gisteravond gezien op r&b night in Groningen, hij is echt goed. Maar zoals ik al zei, op den duur vind ik het eentonig worden.

anoniem
29 april 2001, 13:26
Dat heb je trouwens erg vaak met bluesgitaristen. Ze zouden wat vaker met 'guest-players' moeten optreden...

anoniem
29 april 2001, 13:29
De ene bluesgitarist is dacht ik toch de andere niet...
als Johnny Winter weer naar nederland komt, hoeft ie voor mij alleen een bassist en een drummer mee te nemen......

Rory
12 mei 2001, 19:16
Bluesgitaristen eentonig???kwestie van smaak! luister eens naar Rory Gallagher...zal nooit saai worden, altijd afwisselend!
Zo ook Gwyn Ashton, Eric Sardinas en dus ook zo Popa chubby....

stevieramon
23 mei 2001, 13:53
Popa Chubby... de 1e keer dat ik hem zag was in Deventer. keiharde goede beukbleus. Maar na de 2e keer hoef ik hem niet weer te zien. Hij wordt dan echt saai. goede nummers duren dan echt te lang (10+ minuten) hij laat dan elke keer het nummer inzakken om weer naar een (muzikale) climax toe te werken. Geeft niks, alleen bij elk nummer 3 keer is teveel.
Hij kan in ieder geval wel spelen

Rory
30 mei 2001, 23:41
ff terugkomend op de heer van Johnny Winter.....Zowel Johnny als Edgar spelen geen deuk in een pakje boter meer...
Heb Edgar laatst nog zien en horen spelen, klonk als een lekke emmer... Johnny too!!!!

Helaas, ze hebben het gehad...Eric Sardinas neemt de zaken over van Johnny, luister eens naar Treat me right...Ook met Johnny Winter erop!

GitaarNet Admin
31 mei 2001, 09:09
Helaas, ze hebben het gehad...Eric Sardinas neemt de zaken over van Johnny, luister eens naar Treat me right...Ook met Johnny Winter erop!


Luister ook eens naar meneer Dave Hole: Australische blues slide-gitaarvirtuoos; binnenkort een interview met hem bij GitaarNet, en..... als je snel bent, morgen (1 juni) speelt ie in Den Bosch.

anoniem
3 juni 2001, 23:32
Ik heb poppa chubby wel eens bij rockpalast op TV gezien.
Goede blues gitarist!

philbee
21 november 2001, 18:18
heb hem een keer live gezien en heb 1 CD van hem volgens mij zijn eerste, aardige nummers, maar inderdaad live erg uitgemolken.
Wel grappige 'slang, slut' teksten. Kan wel spelen die man, geen twijfel.